Thriller, Mister (United Kingdom, United States of America)

Antti Jokinen

Antti Jokinen, Robert Orr

Hammer Film Productions, Exclusive Media Group

10 Februarie 2011

30 Noiembrie -1

Dupa ce se desparte de sot, doctorita Juliet Dermer decide sa isi traiasca viata pe cont propriu si se muta intr-un apartament din cartierul new yorkez Brooklyn, incantata de camerele spatioase, privelistea splendida si proprietarul indemanatic pe nume Max. Fara sa stie, Juliet devine una dintre cele trei milioane de femei singure din Statele Unite ale Americii care se muta pentru prima data intr-o locuinta noua si uita sa schimbe incuietorile de la usi, bazandu-se in mod eronat pe buna-credinta a vecinilor si a proprietarilor. O serie de intamplari bizare si infricosatoare petrecute in apartament o determina pe doctorita sa suspecteze ca este hartuita de catre un necunoscut cu intentii neortodoxe, care ii urmareste fiecare miscare si are acces in locuinta ei. Juliet Dermer este implicata involuntar intr-un joc de-a soarecele si pisica si simte ca nu poate avea incredere in nimeni, nici macar in proprietarul pe care il considerase initial amabil, sarmant si saritor si care acum i se pare un obsedat periculos, ce a dezvoltat o pasiune morbida fata de ea.

smeagle

08.09.2018

Recunosc, ca eu m-am uitat la acest film doar pentru Jeffrey Dean Morgan,pe care il ador. Dar,sincer filmul mi s-a parut slabut,fata de asteptarile pe care le aveam. Mi s-a parut alocuri tras de par. Nota 7 din partea mea.

0 0

elena_A

08.09.2018

Un film bunicel, dar nu va asteptati la cine-stie-ce. La inceput actiunea e un pic cam lenta si deabia la sfarsit te tine in suspans. Povestea nu e deloc originala pentru ca s-au facut destul de multe filme pe tema "ai grija cui ii dai atentie, ca s-ar putea sa fie un psihopat", dar nu este unul dintre cele mai proaste... Pe Jeffrey Dean Morgan nu mi-l imaginam in rol de psihopat dar eu zic ca s-a descurcat.. :)

0 0

yulyan987

08.09.2018