Western, Dramă, Aventuri, Thriller (Canada, Hong Kong, Taiwan, United States of America)

Alejandro González Iñárritu

Alejandro González Iñárritu, Mark L. Smith

Monarchy Enterprises S.a.r.l., Regency Enterprises, Appian Way, CatchPlay, Anonymous Content, New Regency Pictures, Hong Kong Alpha Motion Pictures Co., M Productions, RatPac-Dune Entertainment

25 Decembrie 2015

22 Ianuarie 2016

The Revenant este inspirat de romanul lui Michael Punke, bazat pe fapte reale. Acțiunea se petrece în America de Nord, în 1823, iar în centrul ei se află Hugh Glass (DiCaprio), membru al unei expediții în Munții Stâncoși, unde este prins de un urs grizzly și sfârtecat. Căpitanul grupului lasă în urmă trei oameni pentru a-i ține companie în ultimele clipe de viață și pentru a-i săpa mormântul, dar, de frică să nu fie prinși de indieni, cei trei îi iau lui Glass armele și echipamentul și fug. Însă eroul îngrozitoarei confruntări cu ursul grizzly nu moare: se târăște, deși mutilat, mai bine de 300 de kilometri prin sălbăticie, animat de sumbre planuri de răzbunare împotriva celor care l-au părăsit.

Gabriel.Dascalu

08.09.2018

The Revenant este filmul pe care l-am asteptat un an intreg si ma bucur ca acum, dupa ce l-am vazut, nu am fost dezamagit. Totul este realizat la modul profesionist. Jocul actoricesc al lui Dicaprio pare a fi cireasa de pe tort, acesta avand o interpretare foarte bine realizata, Inarritu a facut din acest film o capodopera prin regia sa, coloana sonora este superba (ca in majoritatea filmelor cu Inarritu), imaginea este de o calitate superlativa (la acest capitol cred ca merita cel mai mult Oscarul), iar scenariul este foarte bine adaptat. Mie mi s-a parut ca filmul seamana cu Dances with wolves si cred ca este un lucru bun avand in vedere succesul filmului din anii ”90. Actiunea pare putin prea lenta, dar punctele culminante echilibreaza desfasurarea filmului. The Revenant este unul dintre cele mai bune filme ale anului avand o colaborare de neuitat intre Inarritu si Dicaprio. Nota mea este 10, merita vazut!

9 4

Bachus-B

08.09.2018

Un film bazat pe fapt real care este regizat intre arta si action adventure ..! Imaginile sunt superbe Inaritu foloseste lumina naturala fara filtre si emana un realism si autenticitate vizuala ! Leo ce sa vorbim..excelent ca de obicei ..o performanta de exceptie iar Tom Hardy da totul cu un acent autentic si performanta foarte autentica ! Filmul are spectacol care pare chiar exagerat dar nu este deloc fiindca documentarul despre patania lui Hugh Glass arata ca fiecare faza din acest film care pare exagerata este pur si simplu reala si s-a intamplat ! de acea Glass este unul dintre cei mai cunoscuti westmeni ai americii pe langa Jedediah Smith sau Jim Bridger ! scenele de actiune sunt brutale si sangeroase dea dreptul grotesti dar asa si trebuie sa fie ..violenta apartine acelor vremuri ..! scena cea mai spectaculoasa este cea cu ursul grizly desi s g i este fanatstica ! Pt fanii westernurilor acest film nu i v-a dezamagi..nu este un film de oscar dar o aventura action ce nu trebuie sa lipseasca din colectile western !

7 7

babuzduc

08.09.2018

Un film extrem de bine facut, Dicaprio joaca impecabil, are extrem de multe scene violente de-a dreptul, Tarantino a fost depasit la acest capitol :). Scenariul este bine facut, toate se leaga in final. Nota personala 09.50

12 3