Dramă, Thriller, Horror (United States of America, Hungary, Italy)

Mikael Håfström

Michael Petroni

New Line Cinema, Contrafilm, Mid Atlantic Films, Hungarian National Film Office, Rome Film Commission, Lazio Film Commission

28 Ianuarie 2011

11 Martie 2011

Un film inspirat din fapte reale şi după cartea cu titlul "The Rite - The Making of a Modern Exorcist", "The Rite" regizat de Mikael Hafstrom şi Michael Petroni este un thriller/dramă - supranatural ce dezvăluie venirea diavolului în cel mai sfânt loc de pe pământ.<br /><br /> Un student sceptic şi deziluzionat al seminarului, Michael Kovak ajunge la Roma, unde urmează şcoala de exorcism a Vaticanului la cererea episcopului său. Aici el întâlneşte un preot neortodox părintele Lucas profesorul de exorcism care îi arată partea întunecată a tradiţiilor şi ritualurile de exorcizare folosite de preoţii Vaticanului în lupta împotriva demonilor. Împreună cu Ciaran Hinds (The Eclipse) şi Toby Jones (Capote) duc o luptă intensă cu forţe demonice ce duc într-un final la recâştigarea credinţei lui Michael.

adrianrus

08.09.2018

Pot spune ca este cel mai bun film despre exorcizari care l-am vazut. Foarte mult suspans, multe scene horror, un scenariu bine construit si o interpretare actoriceasca exceptionala din parta a doi actori A. Hopkins si Colin O'Donoghue care au intepretat doua roluri dificile si complexe. Il recomand. nota 9/10

2 4

Skyline

08.09.2018

Filmul a fost destul de acceptabil .Nu este un film de groaza, chiar prima parte a filmului este destul de comica, per total are mai multe faze care te fac sa razi decat sa te sperii. Fazele comice si care fac ca acest film sa se merite vazut sunt jucate de Anthony Hopkins ( cum ar fi de ex scena cand el este intr-o sedinta de exorcizare si se chinuie sa scoata Diavolul din "pacienta" lui si cum se chinuia el acolo deodata ii suna telefonul si se opreste si incepe sa vorbeasca la telefon.) Nici macar scenele cand sunt ei posedati nu sunt de groaza, filmul mai mult se vrea psihologic, este o lupta pe care fiecare om o duce inauntrul sau intre bine si rau , intre credinta si necredinta.

8 9

MichaelMadsaen

08.09.2018

un film bun...anthony hopkins face un rol bun si mi-a facut placere sa il revad pe ecran...nu este groaza dar totusi te pune pe ganduri...o lupta intre credinta si necredinta....eu zic ca merita vazut....nota 9

7 6