The Rum Diary

Dramă, Comedie (United States of America)

Bruce Robinson

FilmEngine, GK Films, Infinitum Nihil

13 Octombrie 2011

25 Noiembrie 2011

'' The Rum Diary '' este un film inspirat din romanul autobiografic cu acelaşi nume al lui Hunter S. Thompson scris la începutul anilor 1960 dar care a fost publicat în anii 1998 . Scenariul şi regia filmului sunt semnate de Bruce Robinson . Povestea pe care o relatează filmul este despre un jurnalist american liber profesionist , Paul Kemp  care se mută de la un ziar important din New York , United States , ''The Daily News'' , aflându-se într-un moment important al carierei sale , la o editură , ziar din San Juan , Porto Rico . Povestea filmului este plasată la sfârşitul anilor 1950 şi cuprinde o poveste de dragoste , încâlcită de scene de gelozie , poticnire prin viaţă , trădare şi violenţă alcoolică . Filmul este produs de Dark & Stormy Entertainment şi distribuit de RCV .

alexk

08.09.2018

Actorul Johnny Depp va aduce romanul autobiografic al lui Hunter S. Thompson, The Rum Diary, pe marele ecran. Johnny Depp a acceptat să-l întruchipeze pe Thompson în anul 2000, jucând alături de Nick Nolte, într-o poveste despre aventurile unui jurnalist care se mută din New York la un ziar din Puerto Rico. Benicio Del Toro şi Josh Harnett au fost de asemenea convocaţi să joace în film în 2002, dar actorii, inclusiv Nolte, nu mai sunt implicaţi în filmul The Rum Diary. Proiectul reînviat va fi produs acum de către Johnny Depp şi de Graham King (producatorul filmului The Departed) - care a achiziţionat şi drepturile complete asupra cărţii. The Rum Diary va fi scris şi regizat de Bruce Robinson, iar filmările se aşteaptă să înceapă după ce Depp va termina filmul în care este momentan implicat, "Shantaram".

4 22

Sopphy

08.09.2018

Lui Johnny Depp nu-i pasa daca ''Jurnalul unui iubitor de rom'' va avea sau nu succes la box-office.Dupa ce - din 2003 incoace - numele lui e sinonim cu ''incasari de milioane'' Depp a ales sa produca si sa joace in acest film, un urias insucces de casa.Nici criticii n.au prea aplaudat filmul, fiind de parere ca ii lipseste intensitatea si ca Depp joaca sub potential, poate pentru ca nu a vrut sa-l intreaca pe Thompson, cu care a fost prieten apropiat.Ce-i drept, subiectul nu e unul comercial:scenariul are la baza o carte semiautobiografica a jurnalistului Hunter S. Thompson (scrisa in anii '60 si publicata in 1998, dupa ce chiar actorul a descoperit-o in subsolul casei acestuia, intr-o cutie).

8 6

mitsuko_san

08.09.2018

daca il compari cu fear and lothing, nu are nicio sansa. daca il iei pur si simplu, are umor, situatii amuzante, replici bune si interpretare de nota 10. cu exceptia lui amber Heard, care mi se pare o actrita foarte slaba. cei mai reusit personaj nu este cel jucat de Johnny, ci nazistul betiv interpretat de Giovanni Ribisi

6 7