Acțiune, Fantasy, Aventuri, Dramă (United States of America)

Roel Reiné

Brendan Cowles, Shane Kuhn

Universal 1440 Entertainment, Alphaville Films, Sommers Company, The, Misher Films, A Grand Elephant

17 Ianuarie 2012

27 Septembrie 2020

<p>De la triumfatoarea ridicare la putere din originalul blockbuster The Scorpion King, regatul Mathayus a decazut si sotia lui a cazut prada ciumei. Mercenar acum, trebuie sa apere regatul de un tiran diabolic si razboinicii lui fantoma pentru sansa de a recastiga puterea si Gloria cunoscute candva. Cu Ron Perlman (Hellboy) si Billy Zane (Titanic), The Scorpion King 3: Battle for Redemption duce fenomenul "Mumia" la un nou nivel de film epic de actiune si aventuri!</p>

paulcrm31

08.09.2018

N-am vazut ceva mai prost de cand Adi Minune juca rolul lui Vlad Tepes intr-un program de Revelion de acum cativa ani...

14 2

aurae_county

08.09.2018

Atat de prost, incat te termina nervos inainte de minutul 90 si de loviturile de pedeapsa. Filmat pe undeva prin Thailanda (presupun cu 100$ au platit si figurantii, si locatia si au ramas bani si de pizza), e lipsit de logica, cu elemente din armata romană (nu română) imbinate cu ninja si luptatori vietnamezi (sau similari), cu poante expirate si prost spuse. Nu inteleg pe astia de se mai apuca de filme de genul asta. Nu ma inteleg nici pe mine care l-am privit. Dar va inteleg pe voi daca-l veti evita.

6 3

TimeKiller

08.09.2018

In totalitatea sa filmul este unul destul de slab, insa cand stai sa te gandesti ce au reusit sa faca cu un buget de 6 milioane nu poti decat sa ii lauzi. Am fost socat sa vad bugetul, ma asteptam sa fie un dezastru realizat pe un buget de 30+ milioane. Nu inteleg totusi de ce insista sa isi bata joc de franciza aceasta, care in definitiv este una destul de buna. Primul Scorpion King a fost din punctul meu de vedere un film bun si foarte placut. Nu ii condamn ca au realizat acest film, ii condamn doar pentru ca au folosit numele de Scorpion King. Din nou, revin si spun ca este laudabil efortul lor, insa nu vad rostul. Ceea ce vreau sa spun este ca banii nu si vor scoate. Filmul nu va fi un succes. Unde sa mai pui si ca cei de la Universal au avut un "leak" si a iesit filmul mai devreme. Poate filmul a fost un fel de experiment sa vada ce pot face cu putini bani. Daca acesta a fost cazul toate felicitarile din lume, dar daca "Battle for redemption" a fost luat in serios de catre creatorii sai nu pot decat sa ma intreb cum de au reusit sa ajunga intr-o pozitie atat de buna, deoarece este evident ca sunt decat niste rude indepartate ale lui homo sapiens. Sfatul meu este sa nu luati filmul prea in serios.

1 5