Război, Acțiune, Thriller (United States of America)

Andrew V. McLaglen, Peter Farrelly, Bobby Farrelly

James Leasor, Reginald Rose, Peter Farrelly, Bobby Farrelly, Bennett Yellin

Lorimar Productions, Richmond Light Horse Productions, Varius Entertainment Trading A.G.

3 Iulie 1980

24 Octombrie 2020

Aceasta poveste adevarata urmareste ispravele unei misiuni britanice top secrete, de a distruge navele cu radio naziste, intr-un port neutru, in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial. Acest plan este condus de catre ofiterii din British Intelligence si anume colonelul Lewis Pugh si capitanul Gavin Stewart. Din moment ce navele sunt pe teren neutru, armata britanica a comandat, in timp ce sprijina acest plan, ca aceste planuri sa nu fie dezvaluite, in caz ca esueaza. Pugh si Stewart il aduce in echipa si pe ofiterul retras din activitate, colonelul Bill Grice si inca niste fosti soldati. Sub pretextul unei expeditii de pescuit, acesti barbati in varsta care par cam bauti, imbracati in civili trebuie sa se urce la bordul a trei nave naziste si sa le distruga. In timp ce Stewart pregateste o diversiune pe uscat, Pugh Si Grice pregatesc o incursiune de a scoate toate aparatele periculoase si incearca sa distruga navele naziste.

ceapaev

08.09.2018

Cu un asemenea scenariu, inspirat din evenimente reale, trebuia sa iasa un film tensionat, sa te tina in priza.Insa cu actori ca Roger Moore (care e bun doar de un serial siropos nu pt. un film de actiune) si un Gregory Peck ori intr-o forma proasta, ori la apus de cariera, filmul semana mai mult cu o parodie.NU am inteles inscenarea cu turistii.In rest, pacat de scenariu.In asemenea cazuri nu dau sfaturi in sensul vizionarii.

1 2

stelistul72

08.09.2018

pentru cel ce a scris in iulie,nu te supara ,dar se vede treaba ca ''tu'' nu gusti ca sa zic asa filmele cu nemti din al dolea razb mondial,poate ca esti cumva ''sas '',sau ceva de genul si nu -ti plac filmele in care mai mereu pierd nemtii.Inca o data spun, fara suparare.

2 0

AsterX

08.09.2018

Esti incult "mosule"! Esti foarte limitat... E un film extraordinar! O pagina de istorie, nu doar a armatei britanice. E un film bine realizat dar dta nu l-ai inteles sau cine stie ce "avi" prost ai avut! Cauta dvd9 original in care sa se vada si firul de par (adica sa aiba claritate si calitate) si iti recomand sa ai rabdare sa-l"vizuinezi" pana la capat! Sigur iti vei schimba parerea! Ai putea sa te documentezi pe net...surse sunt garla...filmul are la baza fapte reale! Acum faptul ca a fost"tradus" de "n" traducareti care mai de care mai "meserias" e partea a II-a. Un film cu o traducere buna il intelegi lesne si iti place altfel...traiesti intens actiunea...invers te dezgusta ca in cazul dtale! O singura intrebare valabila pt toti si inchei: cum va explicati ca din 1400 de linii cate are filmul romanasii nostri au gasit si tradus doar 1100?Am filmul orig. si am sub heard impaired...lipsesc pasaje intregi din suburile romanesti si culmea chiar si acolo unde vorbeau nemtii si era titrat in engleza! Pai desteptilor care ati tradus filmul, daca ati facut-o din eng. acolo nu era tot eng./ Asa meseriasi sunteti? Vai de mama voastra!

0 5