The Second Best Exotic Marigold Hotel

Dramă, Comedie (United Kingdom, United States of America)

John Madden

Fox Searchlight Pictures, Participant Media, Blueprint Pictures

26 Februarie 2015

28 Octombrie 2021

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal"><span style="font-size: 10pt; font-family: Helvetica, sans-serif; color: #141823; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial">Sonny visează şi mai măreţ de data asta şi face din nou promisiuni pe care nu le poate respecta fiindcă nu are nici timp, nici resurse. Timpul îi e limitat căci trebuie să se ocupe şi de nunta cu iubita sa, Sunaina, iar resursele cu care se laudă nu există, devreme ce Best Exotic Marigold Hotel nu mai are decât un loc liber. Cu toate astea doi musafiri sunt pe cale să sosească dintr-o clipă în alta: Guy şi Lavinia. Sonny a pus ochii pe o nouă proprietate cu potenţial, pe care vrea să o transforme în The Second Best Exotic Marigold Hotel. </span></p><p> </p><p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal"><span style="font-size: 10pt; font-family: Helvetica, sans-serif; color: #141823; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial">Între timp, Evelyn şi Douglas au devenit angajaţi ai oraşului Jaipur şi se întreabă unde vor duce întâlnirile lor regulate la clătitărie, Norman şi Carol negociază termenii complicaţi ai unei relaţii exclusive, iar Madge jonglează cu doi pretendenţi foarte şarmanţi şi bogaţi. Cea care ar putea să ştie toate răspunsurile e Muriel, păstrătoarea secretelor tuturor, devenită de curând co-manager al hotelului lui Sonny. Pretenţiile pe care le impune o nuntă tradiţională indiană îi pun pe toţi la încercare, dar o neaşteptată soluţie apare.</span></p>

08.09.2018

Chiar daca au trecut aproximativ 4 ani de cand am vazut The Best Exotic Marigold Hotel, tot reusesc sa imi amintesc foarte multe detalii legate de acest film, cat de mult mi-a placut, locul special in care l-am vazut. Iar astfel asteptarile mele pentru aceasta continuare erau usor ridicate, sperand ca noua poveste sa fie cel putin la nivelul celei deja vazute. Insa din pacate lucrurile nu au stat exact cum am vrut eu, surprinzator as putea spune. Noul film sufera teribil la nivelul firului narativ unde din pacate emotia nu atinge un prag atat de ridicat. Sunt niste povesti secundare care pur si simplu dezamagesc si plictisesc teribil iar astfel rar sunt momentele in care filmul reuseste sa isi gaseasca echilibrul atins in primul film, pierzand din vedere aspectele importante in defavoarea unor ideii slabe conturate. Un alt aspect care ma enervat a fost interpretarea lui Dev Patel. Insa acest aspect este contracarat in mare masura de prezenta celorlalti actori prezenti, in special Judi Dench si Maggie Smith. L-am pierdut pe Tom Wilkinson insa l-am primit pe Richard Gere, care totusi nu iese foarte mult in evidenta. Il remarc desigur si pe Bill Nighy. The Second Best Marigold Hotel este cu cateva puncte sub primul film. Cultura indiana este foarte bogata si deobicei apreciez filmele care scot in evidenta acest lucru. Insa din pacate cumva filmul de fata aduce in prim-plan niste traditii pe care eu personal nu le agreez deloc. Mi-ar fi placut ca regizorul sa-si fi indreptat mai mult atentia catre arhitectura, strazile aglomerate, natura, gastronomie, exact cum a facut in mare parte in urma cu 4 ani. Unele cadre sunt excelent surprinse insa nu intr-un numar atat de numeros. Ii acord nota 6 doar pentru calmul si buna dispozitie pe care anumite persoane au adus-o acestui film insa prea putin. Firul narativ simplu ma obliga sa cobor nota doar la acest 6.

1 1

mihaelatb

08.09.2018

Daca am fost entuziasmata de primul film, cel de-al doilea m-a dezamagit. Cu tot cu aportul lui Richard Ger ( care pentru mine a fost ca patrunjelu'n supa, nici nu strica, nici n-ajuta), filmul sa Bollywood-izat. Subiect nu prea a avut in schimb au fost : muzica si dansuri indiene. Maggie Smith a incercat sa faca si ea ce a putut, iar Bill Nighy parea dezorintat, intrebandu-se ce cauta acolo?

2 0