The Secret Life of Bees

Aventuri, Dramă (United States of America)

Gina Prince-Bythewood

Dune Entertainment III, Fox Searchlight Pictures, The Donners' Company, Overbrook Entertainment

17 Septembrie 2008

26 Octombrie 2020

<p align="justify">    Adaptat dupa romanul omonim al scriitoarei americane Sue Monk Kidd, filmul "The secret life of bees" urmareste viata unei adolescente in varsta de 14 ani pe nume Lily Owens, care este chinuita de amintirea mamei decedate si are o relatie tumultuoasa si problematica ca abuzivul sau tata - T. Ray. Singura prietena a fetei este Rosaleen Daise, femeia de culoare pe care T. Ray Owens a angajat-o pentru a-l ajuta la cresterea si educarea fiicei sale si care ii tine acesteia loc de mama dupa moartea sotiei lui Deborah. </p><p align="justify">    Dorind sa scape de viata singuratica de la ferma tatalui ei, Lily fuge impreuna cu Rosaleen intr-un orasel din Carolina de Sud despre care credea ca ascunde secrete din trecutul mamei ei si le intalneste cu aceasta ocazie pe cele 3 ciudate surori Boatwright, care o primesc cu bratele deschise in mijlocul lor si o invata ce inseamna sa ai o familie adevarata. Independentele si inteligentele August, June si May Boatwright ii ofera consolare micutei Lily, precum si adapost la ferma lor la care se indeletniceau cu cresterea albinelor si cu producerea mierii. </p>

Sayre83

08.09.2018

Mi-a placut filmul deosebit de mult. Prestatia Dakotei reuseste de fiecare data sa ma surprinda si sa ma faca sa ii admir talentul, sustinuta fiind si de restul distributiei, impreuna resusind sa evidentieze intr-un mod emotionant o natura umana fragila si sensibila.

3 3

Crimona

08.09.2018

Mi-au placut atmosfera filmului si interpretarea Dakotei Fanning.

3 5

An_nA

08.09.2018

Filmul e impresionant atat pentru ca are la baza un material exceptional,dar si pentru ca are ca distributie actori incredibil. Dakota Fanning a reusit ca de fiecare data sa straluceasca in interpretarea sa, Queen Latifah, Alicia Keys si Paul Bettany au fost completarea pentru a avea un cast excelent. Pelicula transmite un mesaj emotional profund msi fiind fana a genului drama trebuie sa recunosc ca am plans de la inceput pana la sfarsit,atat din cauza scenelor sfasietoare cat si a celor care transmiteau emotiile pozitive. Un film de nota 10.

3 3