The Secret (2007)

Si j'étais toi

Dramă, Romantic (Canada)

Vincent Pérez

10 Octombrie 2007

25 Iunie 2021

<p align="justify">    Remake al peliculei japoneze "Himitsu", "The Secret" sau "Si j'etais toi" este un film de fantezie cu elemente de thriller, horror si drama despre o familie a carei viata este schimbata pentru totdeauna de un tragic accident de automobil. </p><p align="justify">     Doctorul Benjamin Marris si sotia lui Hannah au o fiica adolescenta in varsta de 16 ani pe nume Samantha, care este extrem de rebela si nonconformista, consumand droguri, avand relatii sexuale cu doi baieti, consemnandu-si gandurile si secretele intr-un jurnal si respingandu-si parintii pe motiv ca nu sunt suficient de adaptati timpurilor moderne. In urma respectivului accident de masina, Hannah se trezeste la spital doar pentru a observa cum iubita ei fiica Samantha se stinge din viata. Dragostea de mama o determina pe Hannah sa reuseasca un lucru incredibil pentru a o salva pe fata si anume sa isi transfere propriu suflet in trupul Samanthei, lucru ce va conduce in cele din urma la uriase frustrari sexuale din partea lui Benjamin Marris, care isi doreste sa fie din nou impreuna cu sotia lui si care nu poate sa se apropie de aceasta cu intentii erotice de vreme ce  sufletul ei si-a gasit adapost in trupul fiicei lor. </p>

ione86

08.09.2018

nu-i nici pe departe exceptional, ideea se vrea a fi asa, dar nu-i valorificata cum trebuie. farra nici macar sa ma indoiesc, duchovny a fost total pe langa rol, iar multe scene au fost neveridice. fata ce le-a mai dat clasa, in rest.. putea fi mult mai bun, sa zicem cu un sean penn in locul lui duchovny

1 1

celinaoty

08.09.2018

un film exceptional...l-am cautat de foarte mult timp:D

1 0

newmind

08.09.2018

David Duchovny in unul dintre rolurile sale de exceptie.scenariul este destul de bun iar povestea este captivanta.ceva accente horror si o intriga care iti suceste mintea cu fiecare cadru pe car il urmaresti.un film de exceptie fara sal laud peste masura.

0 0