Acțiune, Crimă, Thriller (United States of America)

Isaac Florentine, Ralf Kirsten

Cade Courtley, Joe Gayton

Sony Pictures Home Entertainment

4 Martie 2008

14 Mai 2021

Jack Robideaux e un fost politist de la omucideri, din New Orleans care se muta in New Mexico pentru a lucra ca agent vamal. Dupa ce se stabileste alaturi de animalul sau de companie(un iepure) in noua sa locuinta, Jack isi incepe munca. La scurt timp apar si situatii pe care Jack trebuie sa le rezolve, totul culminand in momentul in care o echipa de formata din fosti membri ai Fortelor Speciale incearca sa strecoare trei tone de heroina in Statele Unite. Fostii mercenari, deveniti traficanti planuiesc sa scoata drogurile din Mexic incarcandu-le intr-un autobuz cu preoti si calugarite, pe care ii folosesc pe post de scuturi, in momentul in care transportul este descoperit de fortele de ordine in frunte cu noul agent vamal, Robideaux.

orlando

08.09.2018

un film tipic van damme...cu reveniri spectaculoase in lupta ...... a fost destul de bunicel tinand cont de varsta pe care o are actorul principal .... o poveste normala pntru zona aceea .... drogurile sunt in floare.....chestia cu razbunarea a fost iesita din comun ,ma astepam sa fii fost in trecut vreun mare soldat american dar asta e ...merge si asa ..... momentele din film le anticipam cu 2 minute inainte sa apara....deoarece te duce exact acolo unde gandesti ...fara vreo poveste cat de cat palpitanta...picioare in bot si atat......un tovaras de onoare este un iepure.... Jack'' ....aiurea gandita treaba ..... vizionare placuta/.......ii dau un 8 de dragul vremurilor bune;))

2 1

jazz3d

08.09.2018