Thriller, SF (United States of America)

William Eubank

Carlyle Eurbank, William Eubank, David Frigerio

Signal Film Group, Low Spark Films, Automatik Entertainment

15 Martie 2014

28 Septembrie 2020

<p>În timpul unei călătorii, Nic și doi prieteni de-ai săi sunt atrași de un geniu al computerelor într-o zonă izolată. După ce totul devine brusc întunecat, Nic își revine, dar numai pentru a descoperi că e prins într-un coșmar real.</p>

nevilleee

08.09.2018

Mie unul mi-a placut la nebunie filmul , nu foarte cunoscut vad pe imdb. Daca ar fi fost un regizor cunoscut ca Neill Blomkamp si un actor principal mai mare , filmul era un nou District 9. Oricum actorul principal Brenton Thwaites a jucat excelent si cred o sa il mai vedem mult de acum in colo , mare talent. bun filmul , regia , scenariul , actorii si mai ales sfarsitul.

7 1

mmmbbb67

08.09.2018

Parerea mea este ca s'au strans scenaristul, regizorul si producatorul la un pahar de bere si au sugerat sa faca un film " inteligent ", gen Al saselea simt, adica fiecare dupa ce vede filmul sa intre intr'o transa si sa inteleaga fiecare ce vrea, diferenta este ca nu are nici'o cursivitate a ideii de baza, adica punctul de plecare al lui " fiecare intelege ce vrea " lipseste cu desavarsire. Concluzia : din punctul meu de vedere este o mare porcarie.

6 6

bradu

08.09.2018

Chiar dacă ai senzația de ceva neuman, totul pare confuz și nu știi ce să crezi,te agăți de idei pe care finalul le contrazice, îți prezintă o realitate la care nu te aștepți.Un SF interesant căci ciudățenia poveștii place și curiozitatea lucrează continu pentru a dezlega enigma iar acțiunea nu prea exagerată în intensitate, dezvăluie treptat unele adevăruri într-o imagine de ansamblu destul de plăcută (dacă facem abstracție de faptul că anumite scene par inspirate din alte producții), uneori de o anume simplitate. La un astfel de film ai așteptări la multe efecte speciale însă William Eubank nu abuzează de ele dar compensează cu o locație de filmare foarte frumoasă. Interesant ca personaj James dar și Dr. Wallace , ca și atitudinea lor, mereu într-o continuă contradicție a cărui scop nu-l deslușești până la final.Dialogul mi s-a părut puțin searbăd și parcă aș fi dorit mai multe explicații în final dar, per totul, filmul este satisfăcător.

10 1