The Sitter

Comedie (United States of America)

David Gordon Green

Rough House Pictures, Michael De Luca Productions, 20th Century Fox

9 Decembrie 2011

30 Septembrie 2020

După ce este suspendat de la facultate pentru întregul semestru, Noah este presat de către mama lui să îşi găsească un loc de muncă şi să contribuie la cheltuielile casei, motiv pentru care tânărul supraponderal şi spurcat la gură acceptă să aibă grijă pentru o singură noapte de cei trei copii ai vecinei sexy de vizavi, convins fiind că nu-i strică să aibă bani în plus în portofel. Ceea ce nu a luat în calcul studentul, care nu are niciun fel de calităţi ce l-ar putea recomanda pentru postul de dădacă, este faptul că Rodrigo, Slater şi Blithe sunt nişte drăcuşori de copii, poznaşi, neascultători şi obraznici, care nu se dau în lături de la nicio farsă şi de la nicio şotie pentru a-i transforma viaţa într-un coşmar şi pentru a-i îngreuna misiunea de a-i supraveghea. Atunci când este sunat de către prietena lui, care îl invită la o petrecere şi îi promite o partidă de sex de neuitat în cazul în care va reuşi să-i procure droguri, iresponsabilul Noah îi urcă pe cei trei copii în maşină şi se aventurează împreună cu ei prin cartierele rău famate ale New York-ului, intrând în conflict cu doi dealeri de stupefiante cu intenţii criminale.

Kinlin11

08.09.2018

Am ras la filmul asta intr-una fara oprire In caz ca va plac comediile gen placinta americana sau Serialele gen Blue montain state (BMS ) Va recomand Cu cea mai mare placere acest film :X:X:X

1 4

tara

08.09.2018

E ok filmul. O gramada de faze amuzante iar copii aia sunt geniali. Merita vazut.

2 4

adrianrus

08.09.2018

De la regizorul ce a realizat filme ca Pineapple Express si Your Highness stiam la ce sa ma astept. Nu vreau sa spun ca e un film foarte rau, a avut destule momente amuzante, o aventura haioasa plina de obstacole, cateva resturnari de situatie si actori care s-au descurcat bine. E bun si simpatic pentru un moment de ralaxare inainte de culcare dar la o distanta mare de o comedie adevarata.

1 2