The Social Network

Dramă (United States of America)

David Fincher, Edward Bernds, Edward Bernds

Columbia Pictures, Relativity Media, Scott Rudin Productions

1 Octombrie 2010

29 Octombrie 2010

Într-o noapte de toamnă, în 2003, Absolventul de Harvard și genial în programare a computerului, Mark Zuckerberg, se așează la computerul său și încearcă să lucreze la o nouă idee. Într-o furie de jurnalizare și programare, ceea ce începe în camera căminului său, ca un sait mic în rândul prietenilor, devine în curând o rețea socială globală și o revoluție în comunicare. După doar șase ani și 500 de milioane de prieteni mai târziu, Mark Zuckerberg este cel mai tânăr miliardar din istorie ... dar pentru acest antreprenor succesul conduce la complicații atât personale, cât și juridice.

118 Ordonare după: | |

irinet

08.09.2018

Inca nu am vazut filmul si, citind doar parerile voastre, deja ma gandesc ca s-a facut un film despre Facebook deoarece e un produs american care a facut o gramada de bani si, atunci trebuie sa fie prezentat cumva in lumea intreaga ca o mandrie americana, nu? Iar cum fenomenul de globalizare continua alert, de ce sa nu ofere internautilor de pe glob un alt mod de socializare decat cel real care e prea lent pentru secolul in care traim, si anume, unul virtual, and why not,too "snoopy"? Cum e vorba la romani: "Ai intrat cu buldozerul in viata mea!", cam asa e si cu Facebook. Nici nu stiu daca imi va placea acest film intrucat mie nu imi place Facebook: prea esti "dezbracat" in fata tuturor si prea ti "baga pe gat" asa-zisi prieteni!

3 4

crazy_zombie

08.09.2018

mi se pare destul de interesant filmul...se potriveste cu "vremurile" noastre in care traim dependenti de internet

3 8

juncu

08.09.2018

draguta poveste si cred ca are si un dram de adevar in ea ,care prezinta ascensiunea retelelor de socializare si cam la ce sa ajuns in ultimii 10 ani ,dar si drama lor caci trebuie sa recunoastem au creat adevarate drame si efecte secundare.tre vazut filmul,din promo reiese bine ca e o drama foarte reusita.

2 3