The Specialist

Acțiune, Thriller (Peru, United States of America)

Luis Llosa

Jerry Weintraub Productions, Iguana Producciones, Warner Bros. Pictures

7 Octombrie 1994

4 Decembrie 2021

Un fost agent CIA, expert in bombe si explozibili, Ray, si o femeie fatala, May Munro (Sharon Stone), se intilnesc cind ea il angajeaza sa-i omoare pe ucigasii parintilor sai. Planul se complica in momentul in care bodyguardul unei victime, un fost coleg de arme al lui Ray, il contacteaza. Incepe un periculos joc de-a soarecele si pisica

iubytelxxl

08.09.2018

frumos...film ma mir cum de nu sunt comentari... nu va placut filmul ...? ..... mie mi.a placut ....

4 4

razvandumitru.ro

08.09.2018

Comparat cu alte filme ale lui Sly, Warner Bros reuseste la nivelul anului 1994 (!) cu un buget de 45 milioane dolari sa realizeze o pelicula plina de adrenalina si personaje pozitive si negative foarte bine conturate. Sharon Stone arata de nota 11, iar interpretarile date de Eric Roberts si James Woods sunt bine jucate. Pelicula plictiseste la un moment dat prin predictibilitatea ei, dar compenseaza prin actori.

3 2

ioanlaslo

08.09.2018

Filmul este tipic '"pentru marele actor" Sylevester Stallone" (ghilimelele isi au rostul lor bine definit). Fostul agent CIA, Ray Qiuck, specialist in explozibile iese din organizatie si se ocupa cu o serie de misiuni mai delicate in Miami. El are menirea de a-i distruge pe cei care i-au ucis parintii lui May Munro, angajatorul sau. Normal ca incep luptele la care Stallone e "specialist" si rpintre atat foc si actiune , mai pare si cate o scena acceptabila. Pana la urma "eroul nostru" reuseste sa ucida o mare parte dintre asasini , insa este prins si el la mijloc, devenind tinta unui complot. Interesanta aici aparitia lui Sharon Stone, ceva mai bine conturata decat a ratatului Stallone. Ea reuseste sa faca din May un personaj chiar digerabil. Oricujm filmul nu aduce nimic nou si merita vazut doar de cei care apreciaza actiunea si atat. Mai mult de 5 nu pot sa ii dau.

0 11