The Spectacular Now

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

James Ponsoldt

Global Produce, 21 Laps Entertainment, Andrew Lauren Productions (ALP)

2 August 2013

1 Decembrie 2020

<p>Sutter Keely trăieşte clipa şi asta îi face bine. E în ultimul an de liceu, e fermecător, încrezător, sufletul petrecerilor, îşi iubeşte slujba de la un magazin de îmbrăcăminte pentru bărbaţi şi nu are niciun plan pe viitor. După ce este părăsit de iubită, se îmbată şi se trezeşte pe în curtea adolescentei Aimee Finicky. Ea e o tipă diferită: o tipă drăguţă care citeşte literatură sf şi nu are iubit. În timp ce Amy visează la viitor, Sutter trăieşte marea iluzie a spectaculosului prezent şi, în ciuda diferenţelor, ajung să se simtă atraşi unul de altul. </p>

andra_valentina

08.09.2018

Desi este un film aparut in 2013 este imposibil sa-l gasesti pe un site pentreu al vedea in engleza dar mite si subtitrar! Nu inteleg asta! Oricum,filmul este o drama adolescentina draguta,o dragoste frumoasa si inocenta intre doi adolescenti !Este un film frumos de vizionat .

3 9

08.09.2018

The Spectacular Now este un film foarte dragut si emotionant care prezinta o frumoasa poveste adolescentina.Filmul a fost extrem de bine primit de critici in "state" si foarte popular de-asemenea insa pe plan european nu cred ca multi sunt constienti de acest film.Drept dovada cred ca am asteptat mai mult de o luna pentru o subtitrare. Acest film m-a impresionat foarte mult datorita starii oe care o poate creea.Un film foarte linistit,putin nostalgic si foarte romantic.O poveste care cu siguranta mi-a trezit multe amintiri frumoase traite cu cativa ani in urma.Desigur mi-am adus aminte si cat de frumoasa este in continuare . . . The Spectacular Now are o distributie destul de ok.In primul rand cei doi protagonisti sunt foarte potriviti iar Shailene Woodly pare o fata cu picioarele pe pamant si o actrita excelenta.In scurte aparitii ii putem remarca si pe Kyle Chandler sau Bob Odenkirk. The Spectacular Now este un film foarte frumos care cred ca este foarte potrivit pentru publicul tanar.Un film relaxant si sensibil in unele momente care nu are cum sa nu iti reaminteasca de prima dragoste,primul sarut,prima noapte.

4 1

Deea.bloom

08.09.2018

nu stiu cat de mult m-a emotionat sau m-a impresionat acest film. clar nu este genul acela clasic de drama/comedie. a avut parti bune, dar si rele, distributia nu m-a impresionat foarte tare. tind sa il incadrez la capilotulul "filme banale", doar din punct de vedere ca filmul nu mi-a transmis nici o emotie clara.

1 0