Virus mortal (1994)

The Stand

8 Mai 1994

15 August 2020

<p>Ecranizare in miniserie a celebrului roman <strong>"The Stand"</strong>(Apocalipsa), a prolificului autor american de romane fantastice si horror <strong>Stephen King</strong>. Actiunea filmului incepe intr-unul dintre laboratoarele ultrasecrete ale armatei americane unde in cadrul Blue Project un virus qvasi mortal scapa de sub control si produce nimicirea in masa a populatiei. Foarte putinii supravietuitori ai acestui flagel se reunesc in jurul a doua persoane carismatice; o batrana negresa din midllewest si un om misterios din lumea underground. Pe intraga suprafata a Statelor Unite se va declansa o lupta intre bine si rau in care se vor angrena cei care au invins gripa. Agonia bolii, lupta de supravietuire post gripa, tradarile, inclestarea si sacrificiile dincolo de limite, dau dramatism si suspans acestei reusite miniserii. </p>

andystarx

03.02.2017

Nu am citit romanul lui King,dar filmul nu a fost rau! Numai ca se putea si mai scurt,nu sa se faca o asa mini serie lunga ,intersant este ca si King ,apare in cateva scene !

1 0

green.teeth

30.01.2009

Intr-un fel mi-a placut filmul, dar a fost putin si prea lungita. Bine, inteleg ca cartea a fost si ea una consistenta (de abia am reusit sa o citesc toata, pentru ca a fost si putin plictisitoare), dar totusi... Am fost placut surprins sa-l vad in distributie pe Gary Sinise, care are un talent deosebit. De fapt, toti actorii au avut. Legat de poveste... Prea multe elemente mi-au amintit de un basm, povestea cu lupta dintre bine si rau, bla bla. Bine, o lupta mai originala, but still. As avea multeee de comentat inca la filmul acesta, dar ideea principala ramane ca desi e o poveste foarte originala si interesanta, atat cartea cat si filmul au fost putin plictisitoare.

5 8

Incoruptibilul

14.08.2007