The Story of Us

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Rob Reiner

Universal Pictures, Castle Rock Entertainment

13 Octombrie 1999

18 Septembrie 2021

Un cuplu casatorit de 15 ani, cu doi copii, o casa frumoasa, si in general o viata confortabila, isi dau seama ca dragostea dintre ei a disparut, iar ceea ce odata i-a facut sa se indragosteasca, acum ii desparte. In aceasta situatie, ei trebuie sa ia o decizie: sa incerce sa-si salveze mariajul sau sa se desparta si sa-si vada fiecare de drumul lui. Cei doi copii ai lor, Josh de 12 ani si Erin de 10, pleaca in vacanta intr-o tabara, asa ca Ben si Katie hotarasc sa traiasca separat cat timp copiii sunt plecati si sa chibzuiasca bine

eedy

08.09.2018

Comedie destul de romantica si rol destul de atipic pentru Bruce Willis

5 2

cezarica98

08.09.2018

O comedie romantica excelenta, cu un scenariu ce te pune pe ganduri in legatura cu persoana iubita, un film in care cei doi actori isi intra excelent in pielea personajelor, un film ce merita vazut.

3 0

ioanlaslo

08.09.2018

Un film de casa bunicel, care [une in atentie o institutie a casatoriei i ncare nu tota lumea mai crede in ziua de azi. E aproape haios sa il vezi pe Bruce Willis intr-u astfel de rol: fara impuscaturi si foc mult de la artificii!!! Cat despre Michele Pfeiffer, la ea rolul se potriveste ca o manusa. Nu pot spune ca m-a dat pe spate, dar l-am urmarit cu placere si am avut cateva semne de intrebare pe parcursul vizionarii. Asta nu e rau: insemna ca si-a atins scopul propus. Mi-a palcut si ideea de a gandi totul la rece, fara implicarea pustilor in aceasta ecuatie. Trimisi undeva pentru a nu pune presiune emotionala pe cei doi soti, ei nu trebuie sa fie implicati intr-o decizie care poate sa fie vitala pentru viata ce va urma. Draguta ideea aceasta! Am sa ii dau un 8.Eu spun ca e meritat!

4 3