The Strangers

Thriller, Horror, Mister (United States of America)

Bryan Bertino

Intrepid Pictures, Rogue Pictures, Vertigo Entertainment

29 Mai 2008

29 Mai 2009

<p>       Kristen si James sunt intr-o relatie fericita pana cand intr-o zi dupa ce se intorc de la nunta unei prietene lucrurile iau o intorsatura negativa: imprejurimile incep sa fie bizare, ei devenind tinta unor intamplari ciudate cauzate de trei straini cu masti care incep sa ii terorizeze la ora 4 dimineata.</p><p>   Fiind prinsi intr-o casa de vacanta indepartata de oras ei incep sa lupte pentru propriile lor vieti, fiind supusi sa isi depaseasca propriile lor limite pentru a supravietui, limite de care nici ei nu credeau sa sunt capabili sa le intreaca.</p><p>   Acest film este inspirat dintr-o intamplare reala care a avut loc la casa de vacanta a familiei Hoyt la 1801 Clark Road pe data de 11 Februarie 2005, iar misterul evenimentelor nu este inca dezlegat in totalitate nici pana in prezent.</p>

anda_baby

08.09.2018

este foarte interesant filmul!povestea si actiunea este total diferita fata de celelalte filme de groaza.vizionati-l k nu veti regreta!

3 3

Bancheru

08.09.2018

Un excelent film de groază care m-a impresionat atât din punct de vedere al acţiunii cât şi din punct de vedere al spaţiului unde s-a făcut. Este unul realist, fără niciun SF şi care se poate numi un film de groază. Totul începe cu fuga unui cuplu de la o nuntă, pentru ca el să o ceară în căsătorie pe ea, dar aceasta îi mărturiseşte că nu e pregătită. Locaţia unde trebuia să sărbătorească evenimentul în sine, cererea în căsătorie, se află într-o pustietate, un loc uitat de lume, e casa tatălui său. Totul e aranjat pentru o noapte romantică, dar prezenţa unor străini îi cam deranjează şi cam bagă spaima-n ei. Aceştia sunt nişte oameni, purtătoti de măşti care vor cu tot dinadinsul să le curme viaţa celor doi îndrăgostiţi. Din film nu lipsesc efectele speciale, care te fac să tresari de fiecare dată când "străini" bagă boala în cei doi.

2 2

ThaThug

08.09.2018

Horror nu este cu siguranta, insa poate fi catalogat drept un thriller atmosferic, care se axeaza mai mult pe efectele auditive decat pe cele vizuale pt. a induce nesiguranta si frica in subconstientul spectatorului. Avand in vedere ca este debutul directorial al lui Bryan Bertino, regia e oarecum mediocra, camera fiind tremuranda in majoritatea scenelor, iar unele unghiuri de filmare fiind destul de ciudat alese (da, l-am analizat mai mult decat trebuia). Prezenta cliseelor nu este trecuta nici ea cu vederea, insa este mai diminuata fata de restul thriller/horror-urilor vazute anul acesta. Liv Tyler face un rol bunicel, dar, cu toate acestea, filmul este mult prea lung (si cand te gandesti ca are doar 85 de minute cu tot cu credite...) iar suspansul pare prea tras de par la un moment dat. O pelicula care ar trebui vazuta cand sunteti odihniti, altfel s-ar putea sa va gasiti sforaind, cum a fost in cazul meu.

14 8