The Switch

Comedie, Romantic, Dramă (United States of America)

Josh Gordon, Will Speck

Mandate Pictures, Bona Fide Productions, Echo Films

11 Mai 2010

30 Noiembrie -1

Bazat pe nuvela "The Baster" a autorului Jeffrey Eugenides, filmul "The switch" o are in centrul actiunii pe Kassie Larson, o femeie frumoasa si inteligenta in varsta de 40 de ani, necasatorita si fara o relatie amoroasa stabila, care isi doreste cu orice pret sa devina mama. In pofida obiectiilor celui mai bun prieten al ei pe nume Wally, Kassie decide sa recurga la procedura inseminarii artificiale si il alege ca donator de sperma pe fermecatorul Roland Orensen. Simtindu-se jignit de faptul ca amica lui nu s-a gandit niciun moment sa il roage pe el sa-i furnizeze materialul genetic necesar, nevroticul Wally schimba mostra de sperma obtinuta de la Roland cu o mostra proprie si pastreaza secretul cu privire la paternitatea copilului lui Kassie timp de 7 ani. Atunci cand o revede pe Kassie Larson si il cunoaste pe baietelul simpatic, dar usor nevrotic al acesteia, Wally trebuie sa se hotarasca daca vrea sa-i spuna adevarul femeii pe care o iubeste in secret de atatia ani, avand astfel sansa de a se implica activ in viata fiului lui sau daca este mai indicat sa persiste in minciuna.

shelley

08.09.2018

Presimt c-o sa-mi placa filmul asta! In plus, pentru ca se anunta inca din primele minute ale trailerului ca vine din partea unei echipe de productii ce a lucrat la proiecte precum “Little Miss Sunshine” si “Juno”, cred ca cel putin aspectul asta este garantat. Iar distributia, ei bine, si aici s-a facut treaba buna: o Jennifer Aniston in rol principal, bineinteles, Jason Bateman, Patrick Wilson, Scott Elrod, Jeff Goldblum si multi altii.

4 12

crystyano_ro90

08.09.2018

sigur o sa imi placa...genul de comedie care nu te plictiseste...cel putin asa pare din trailer.actori consacrati si ff buni in astfel de filme...

3 21

Skyline

08.09.2018

Mi-a placut filmul , mai ales ca are destul de mult un substrat psihologic, filosofic si nu este doar o comedie despre mamicile al caror ceas biologic a inceput sa ticaie din ce in ce mai tare. Prietenia amicala dintre un barbat si o femeie se poate transforma in iubire..iubirea nu e neaparat acel ceva care trebuie sa vina brusc si fulminant in viata noastra. Femeia zilelor noastre care detine o independenta financiara nu trebuie sa depinda de ideea clasica de a astepta toata viata sa intalneasca" printul calare pe un calb alb "pentru a putea avea copii. O idee libertina , intr-o societate in miscare, dezvoltata, democrata in care fiecare individ poate detine un control mai mare asupra propriului destin . Este dezbatuta in film si latura sentimentala pe care o resimte un copil nascut in acest fel ,relatia mama-copil . Filmul ,din punctul meu de vedere, a reusit sa imbine in mod natural toate aceste idei si inca multe altele.

6 6