The Taking of Pelham 1 2 3

Thriller, Dramă, Crimă, Mister (United States of America)

Tony Scott

Escape Artists, Columbia Pictures, Relativity Media, Scott Free Productions, Metro-Goldwyn-Mayer

11 Iunie 2009

7 August 2009

<p align="justify">    Remake al filmului clasic omonim din anul 1974, thriller-ul "The Taking of Pelham 123" urmareste modul in care o zi obisnuita de munca din viata dispecerului si locotenentului de politie a transporturilor Zachary Garber se transforma in haos dupa ce un grup de patru raufacatori deturneaza o garnitura de metrou in orasul New York si ii iau ostatici pe toti pasagerii. Grupul de atacatori este condus de catre un fost mercenar si o eminenta cenusie in materie de infractiuni pe nume Bernard Ryder, supranumit "Mr. Blue", care ameninta sa ucida pasagerii unul cate unul daca nu primeste o suma substantiala de bani in interval de o ora. </p><p align="justify">    In vreme ce autoritatile negociaza fara succes cu oamenii inarmati ai lui Ryder, Zachary Garber decide sa isi foloseasca vastele cunostinte despre reteaua subterana de metrou pentru a-i salva in timp util pe pasagerii ingroziti. Singura enigma care il framanta pe Garber este aceea a modului in care planuiesc banditii sa scape nepedepsiti dupa ce isi vor incasa recompensa.   </p>

riddick

08.09.2018

O garnitura de metrou din New York este deturnata de un grup de banditi care ameninta sa omoare toti pasagerii daca in interval de o ora nu primesc suma de 5 milioane de dolari. Tensiunea sporeste pe masura ce autoritatile se dovedesc incapabale sa reactioneze. Seful Politiei Transporturi se reintalneste cu fosta sa partenera pentru a negocia cu rapitorii in timpul tot mai scurt ramas pana cand vor incepe crimele.

0 5

foxrivar

08.09.2018

Pelham 1 2 3 este filmul in care remarci doi mari actori, John Travolta si Denzel Washington intr-un film tipic de actiune, american in care binele invinge, dar nu convinge. Sunt convins ca daca nu ar fi avut o distributie de clasa nici nu ar fi fost bagat in seama. Un film care se uita repede nu merita o nota mai mare de 6.

4 4

lauraharper

08.09.2018