Acțiune, Crimă (United States of America)

Joseph Sargent, John Turturro, John Turturro, John Turturro

John Turturro, John Turturro, John Turturro

Palladium Productions, Palomar Pictures

2 Octombrie 1974

21 Octombrie 2021

Locotenentul de la politia metroului din New York,Zachary Garber,profitand de ziua linistita ce se preconizeaza a fi,face un tur prin centrul de comanda al metroului cu patru invitati,directori ai metroului din Tokyo,carora le explica faptul ca intr-o saptamana normala un politist din metrou are de-a face cu agresiuni,furturi,crime,acte de vandalism,agresiuni sexuale,cand brusc in sala se aude o stire ca trenul Pelham 123 a fost deturnat.Patru indivizi imbracati asemanator,care comunica intre ei folosind nume de cod Blue,Green,Grey si Brown,reusesc acest lucru si le comunica pasagerilor ca sunt ostaticii a patru oameni foarte periculosi,inarmati cu pistoale automate si ca nu vor pati nimic daca asculta ordinele lor.Cei patru teroristi comunica centrului de comanda ca vor 1.000.000.de dolari cash intr-o ora in schimbul ostaticilor,daca nu,la expirarea timpului vor executa cate un ostatic pe minut.

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film de actiune foarte reusit , ca o tensiune crescand de a scena la scena , prin ambitia hotilor de a primi suma de bani ceruta ! il recomand pe acesta , si sper ca in curand sa vad si remake-ul din 2009 si sa spun care este mai bun ! nota 8/10

0 6

remyy63

08.09.2018

Nu e rau filmul,se poate arunca o privire asupra lui,are totusi in distributie cateva nume ,,grele,,.Ce vreau sa mentionez,chiar daca nu este o comedie,a avut o faza excelenta ,la care m-am amuzat copios,atunci cand Walter Matthau,in rolul mucalitului locotenent de politie Garber ,face turul prin centrul de comanda cu directorii metroului din Tokyo carora le explica vrute si nevrute,crezand ca invitatii japonezi nu stiu o boaba in limba engleza.Scurta faza,dar bestiala.Un film cam de nota 8.

5 4