Comedie, Horror, Thriller (United States of America)

Kim Henkel, Werner Jacobs

Kim Henkel

Ultra Muchos Productions

1 Ianuarie 1994

15 Iunie 2021

The Return of the Texas Chainsaw Massacre, cunoscut si sub denumirea de Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation este un horror aparut in anul 1994. Acesta este un sequel al filmuilui Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre III. De regia filmului s-a ocupat Kim Henkel, iar de scenariu acelasi Kim impreuna cu Tobe Hooper. In rolurile principale ii putem vedea pe Renee Zellweger si Matthew McConaughery. Un grup de adolescenti vor sa faca un ocol, asa ca merg prin padurile din Texas, iar din greseala sunt implicati intr-un accident de masina. Impotmoliti, neavand unde sa mearga, acestia cer ajutorul lui Darla, un agent de asigurari inocent, a carui birou se afla in apropiere. Dupa ce Darla cere ajutor, acestia merg inapoi la locul accidentului, unde sunt gasiti si terorizati de catre Leatherface, fratele sau nebun, Vilmer. Cei doi ii cara pe acestia intr-o ferma veche, unde vor face cunostinta cu restul clanului de canibali.

eedy

08.09.2018

Singurul lucru demn de remarcat e prezenta lui Renee Zellweger,ca in rest e groaaaznic de slab

8 2

Badalau

08.09.2018

Filmul este slab.De altfel ma asteptam sa fie modest deoarece in afara de primul toate sunt de proasta factura.In acest ultim film nu am sesizat nici o scena comica, de groaza nici nu poate fi vorba.Singurul aspect frumos in acest film sunt persoanele de sex feminin in special Renne Zellweger.Ma asteptam la cu totul alta calitate la aceasta serie remakeuri-le din 2003 si 2005 The Chainsaw Massacre dar din pacate m-a dezamagit total,pe alocuri chiar m-a dezgustat.Nota pentru acest ultim film(din fericire) este 6!!!

4 3

El_KaPpa

08.09.2018

Bine zis comedie ca nu poti face altceva la filmul asta decat sa razi de cat de penibil este. Asa cum spune si "eedy" doar prezenta lui Renée Zellweger este de notat, de altfel si motivul pentru care am rezistat pana la final. De evitat

8 3