The Theory of Everything

Dramă, Romantic (United Kingdom)

James Marsh

Working Title Films

26 Noiembrie 2014

20 Februarie 2014

Theory of Everything descrie relația dintre Hawking și soția sa, Jane. Cei doi s-au cunoscut pe când erau studenți la Cambridge în anii '60, exact în vremea în care viitorul mare om de știință începea să sufere consecințele afecțiunii care l-a paralizat, forțându-l să trăiască într-un scaun cu rotile și să se exprime cu ajutorul unui computer sofisticat, conceput special pentru el de către un prieten.

Gabriel.Dascalu

08.09.2018

In sfarsit un film "ca pe vremuri", o ecranizare incredibila a povestii celui mai inteligent om inca in viata, Stephen Hawking. Eu fiind un fan al filmelor biografice pot afirma despre acest film ca este unul dintre cele mai bune din ultima decada. Cu siguranta va primii premii Oscar, cine stie, poate chiar marele premiu. Pe de alta parte The Theory of everything este si o lectie de viata oferita de un ateu care nu se sinucide in ciuda vietii mizerabile (asa cum probabil ar fi facut un credincios), ci o duce mai departe si devine unul dintre cei mai cunoscuti oameni de stiinta din istorie! Nota mea este 10+, 2014 este un an maret in filme!

4 4

Deea.bloom

08.09.2018

mi s-a parut un film bun, nu din cauza scenariului si nici din cauza distributiei. pur si simplu filmul se face placut prin prestatia actorilor si prin actiunea acestuia. este un film sensibil, insa este si un film interesant. ca sa fiu sincera m-a tinut atenta toate cele 123 minute. toata sensibilitatea din film te face sa te gandesti ca duci o viata relativ excelenta fata de alti oameni care chiar se zbat pentru idealurile lor.

3 4

Vis-si-realiate

08.09.2018

Un film emotionant, ce începe cu frumoasa poveste de iubire a tânarului student Stephen Hawking si prezinta cronologic viata fizicianului, diagnosticat la vârsta de 21 de ani cu boala progresivă de neuron motor (Scleroză laterală amiotrofică), însa în ciuda agravării continue a invalidității nu cedează. El continuă să lucreze si în ziua de azi, fiind unul dintre cei mai apreciaţi oameni de ştiinţă. Filmul este adevarata lectie de viata!

3 2