The Three Musketeers

Aventuri, Acțiune, Thriller (United States of America, Germany, France, United Kingdom)

Paul W.S. Anderson

Studio Babelsberg, Constantin Film Produktion, Impact Pictures, Nouvelles Éditions de Films (NEF), New Legacy

31 August 2011

14 Octombrie 2011

In urma cu 3 ani, legendarii muschetari Athos, Porthos si Aramis au fost tradati de catre partenera lor Milady de Winter, care a facut joc dublu si a vandut Ducelui de Buckingham niste planuri strict secrete pe care le subtilizasera impreuna, iar acum cei trei spadasini cu renume se complac in slujbe mizere si au uitat deviza ce ii mentinea uniti - "Toti pentru unul si unul pentru toti". Sosirea tanarului si inflacaratului D'Artagnan la Paris si dorinta acestuia de a deveni ucenicul muschetarilor ii reinsufleteste pe Athos, Porthos si Aramis, care trebuie sa isi uneasca fortele pentru a-l impiedica pe intrigantul si coruptul cardinal Richelieu sa uzurpe tronul regelui Louis si sa implice Franta intr-un razboi cu alte tari europene. Richelieu si Milady de Winter i-au inscenat tinerei regine Anne o aventura cu atragatorul si diabolicul Duce de Buckingham astfel incat regele Louis sa fie atat de furios incat sa o condamne la moarte pe sotia lui si sa arunce Franta intr-un conflict armat cu Anglia, facilitandu-i cardinalului accesul la tron. Numai ca muschetarii sar in ajutorul nevinovatei regine si porneasc in misiunea de a recupera din inexpugnabilul Turn al Londrei un colier cu diamante al tinerei Anne in timp util pentru ca aceasta sa il poarte la un bal important.

DarkNitronik_29

08.09.2018

Dupa ce am vazut trailerul de mai multe ori ,mi-am dat seama ca o sa fie un film de aventuri ,tare frumos si extrem de spectaculos.

2 6

emilio67

08.09.2018

Cred ca este o greseala in datele despre film... Cum adica? ... se lanseaza in Romania cu o saptamana inaintea lansarii din SUA???

4 9

Dyers_Eve

08.09.2018

Cica azi ar fi data lansarii. Ma rog, sper sa fie un film bun, mai ales ca e prezent in el Cristoph Waltz, care nu putea juca decat un personaj malefic (ca si in "Inglorious Basterds" sau "Water for Elephants"), singurul actor care mai poate da ceva profunzime filmului. Ca de la Milla Jovovich sau Orlando Bloom, slabe sperante in directia asta. Oricum, e interesant ca toti actorii cunoscuti sunt personaje negative. Asta spune multe despre film. Asteptari mari as avea de la coloana sonora, de la efecte si de la costume/ decoruri. In ce priveste actiunea, din prezentare cel putin reiese ca au rasolit rau de tot scenariul original, al lui Dumas. Ma rog, daca-i musai sa fim originali... Tinand cont ca regia e a lui Paul Anderson ("Resident Evil", "Mortal Kombat", "Alien versus Predator" vorbesc de la sine), e clar ca o sa vedem cafteala si violenta la greu. Doamne-ajuta !!!

1 6