Dramă, Fantasy (United States of America)

Terrence Malick

Terrence Malick

Plan B Entertainment, Fox Searchlight Pictures, River Road Entertainment

18 Mai 2011

28 Septembrie 2020

In anul 1956, intr-o localitate din Texas, domnul si doamna O'Brien vegheaza ca cei trei baieti ai lor pe nume Jack (11 ani), L.R. (9 ani) si Steve (6 ani) sa aiba parte de o copilarie idilica si lipsita de griji, feriti fiind de ororile lumii exterioare si de orice acte care i-ar putea determina sa isi piarda inocenta. Invaluit de dragostea mamei, rebelul Jack are o relatie tensionata cu autoritarul lui tata, care manifesta un comportament de tip pasiv-agresiv si este capabil sa reactioneze violent sau bland in acelasi context, iar aceasta legatura turbulenta cu domnul O'Brien isi pune atat de puternic amprenta pe modul in care Jack percepe lumea incat chiar si la maturitate se lasa influentat de ea. In anul 1968, familia se reuneste pentru a jeli moartea lui L.R., iar viata lui Jack se schimba pentru totdeauna. Dezamagit si deprimat, adultul Jack se simte pierdut in lumea moderna pana cand gaseste la marginea orasului in care locuieste Copacul Vietii si are prilejul de a reflecta la evolutia Cosmosului si a omului, din momentul Big Bang-ului si respectiv al nasterii si pana in momentul extinctiei si respectiv al mortii.

mitsuko_san

08.09.2018

Terence malick e un regizor excelent..pacat ca scoate atat de rar cate un film..e trecut de 60 de ani si are la activ doar 5 filme..dar toate sunt speciale. Badlands e favoritul meu. sunt convinsa ca si Tree of life o sa fie un film foarte reusit

9 16

Sarg3ras

08.09.2018

Deci astia de ati votat cred ca sunteti anormali nu?Adica votati dinainte filmul?Nu este cam aiurea?

18 18

liniuta

08.09.2018

Filmul te poarta pe firul naratiunii , al intrebarilor fara raspuns, al durerii ,neputintei , neadaptarii intr-o lume ce se afla in continua schimbare. Pe scara evolutiei se prezinta aspecte cruciale in formarea universului , a vietii la nivel preistoric si maritim , totul fiind imbracat intr-o lumina divina a puterii Creatorului , o aceptare tacita a destinului...in clisee ni se prezinta trairile si viata familiei O'Brien ,o drama si o lupta continua ...Aceasta productie se vrea cu un puternic impact meditativ .conturata spiritual , cu siguranta nu va avea un succes in masa in randul cinefililor ...6/7 pentru scenariul complex al peliculei

3 9