The Triangle (2005)

5 Decembrie 2005

26 Ianuarie 2020

Eric Benirall este un miliardar excentric, unul dintre cei mai mari armatori din lume, care are o problema - in fiecare an ii dispar nave in Triunghiul Bermudelor. O nava reuseste si trece totusi prin aceasta zona, iar la bord are 7 supravietuitori si un cadavru mutilat, cu o cruce din secolul al XV-lea. Benirall formeaza o echipa de cercetatori, fiecare expert in domeniul lui, care sa-i explice fenomenul disparitiilor sau aparitiilor ciudate din zona legendara a Triunghiului Bermudelor. Nu conteaza costurile, au acces unde nimeni nu are, au totul la dispozitie si, daca reusesc, primesc 5 milioane de dolari de fiecare.

gabishor_nate

11.01.2012

Filmul este forte bun,cu multe semne de intrebare,cu trairi paranormale,o intreaga aventura si lucruri inexplicabile

2 1

EddyDoubleD

06.04.2009

Un film excelent care -as urmari de mai multe ori...un film surprinzator din toate punctelede vedere,dar mai ales prin continutul stiintific...in orice caz,este foarte greu de inteles si lasa multe lucruri ce trebuie gandite de privitor...nota 10 pentru a incuraja si alti cinefili sa vizioneze acest film...

4 1

mel.1

07.11.2011

Aceasta mini-serie, formata din trei ep, chiar m-a tinut cu sufletul la gura si m-a impresionat profund. Nu reusesc sa ma hotarasc daca ar fi, sau nu ar fi frumos sa se intampla si in realitate asa ceva, adica sa rezolve misterul (indiferent de consecinte), pentru ca totusi rezolvand problema, au ajuns intr-o alta realitate. Practic a disparut fenomenul Triunghiul Bermudelor, dar nimeni nu-si mai aducea aminte de acest fenomen (in afara catorva dintre cei implicati), ca si cum nici nu a existat, si viata multora era schimbata. Dar cu siguranta mai merita macar un ep, sa vedem in ce masura a fost modificata "realitatea". Care au fost consecintele in ansamblu, in toata lumea, nu numai viata personajelor principale. Foarte frumos, merita vazut. Dupa parerea mea, nota 10

1 0