Trailer #1 00:00

The Tudors

| ()

Dinastia Tudorilor

The Tudors

27 Octombrie 2021

<p>"The Tudors" zugraveste in culori vii viata lui Henry al VIII-lea, introducandu-ne in atmosfera Curtii in primii ani de domnie, cand regele era tanar, cu dor de glorie si chef de amor nebun. Henry al VIII-lea este al doilea rege al Angliei din Dinastia Tudorilor, dupa tatal sau Henry al VII-lea. <br />Henric al VIII-lea a eliminat catolicismul din insula in favoarea anglicanismului si a avut sase sotii (Catherine de Aragon, Anne Boleyn, Jane Seymour, Ana de Cleves, Catherine Howard si Catherine Parr), dintre care a repudiat doua si a omorat alte doua, ambele activitati executate spre binele... poporului, desigur. Multiplele intrigi de culise, toridele aventuri extra conjugale, decesele suspecte si aliantele de conjunctura, ce se succed, unele dupa altele, intr-un ritm ametitor, fac din acest curs de istorie extrem de dependent, premiat deja cu doua Emmy-uri (pentru tema muzicala si pentru costume), o intalnire saptamanala obligatorie si nicidecum facultativa...</p>

betonela_19

17.05.2009

frumos serial,povestile de dragoste fenomenale,dar si cele care vor urma cred ca vor fi la fel de incitante.Abia astept

1 1

19.05.2016

un erial bine realizat; totusi as putea sa aduc ca si critici excesul de nuditate si sexualitate explicita, scene de violenta extrema; jocul actorilor este unul inspirat; intr-adevar costumele sunt deosebite; am vazut ca s-a incercat pastrarea adevarului istoric, e drept ca de dragul publicului care prefera sex simbolurile s-a omis faptul ca henric al VIII lea a devenit obez si in incapacitate de a se misca.Daca nu ar fi fost sexualitatea explicita si scenele de tortura si decapitare , ar fi putut fi si un excelent serial educational.

0 0

Bci2

31.07.2009

Cu tanarul actor irlandez Jonathan Rhys Meyers in rolul lui King Henry VIII, acest film istoric, de romante si drama este foarte bine realizat, desi actorul principal nu a fost inca premiat, doar costumatia si partea muzicala a filmului. Nuantele moderne intr-un film istoric nu adauga neaparat unui film istoric intr-o epoca deloc moderna. Totusi, filmul este departe de a ajunge la ridicol prin ,modernizarea' nuantata si subtila, incercand astfel sa apropie publicul britanic sau global de epoca Tudorilor. Poate ca unii dintre noi am prefera istoria fara nici-un fel de ,imbroderii' moderne, dar asta-i dificil, si-i o tentatie greu de rezistat pentru orice regizor tanar si talentat. Rolul Annei Boleyn, soata temporara si nefericita a lui Henry VIII, este deasemenea foarte bine jucat avand in vedere tragedia careia i-a fost predestinata ea --precum stiti deja din istorie. Atractia speciala a spectatorilor pentru dragoste, drame si tragedie care dau emotii veritabile, puternice nu s-a schimbat decind au aparut teatrul si poemele dramatice. Filmul nu dezamageste deloc spectatorii in aceste asteptari justificate de titlu si va ramane o mare realizare cinematografica. Poate ca ar fi putut ,imprumuta' mai multe idei bune de scenarizare din filmul mai vechi Henry V.

2 5