The Tuskegee Airmen

Film TV, Dramă, Istoric, Război (United States of America)

Robert Markowitz

HBO, Price Entertainment

25 August 1995

27 Mai 2022

O drama bine regizata ce spune o poveste din timpul celui de-al doilea Război Mondial, cand armata americană demarează un proiect special, care urmăreşte integrarea piloţilor afro-americani în rândul celor care luptă cu adevărat pe front. Numiţi Tuskegee Airmen, după numele bazei aeriene în care se antrenează, piloţii de culoare se bucură de un tratament "special". Ei sunt hăituiţi permanent de către colegii lor până reusesc să se impuna prin actele lor de vitejie. Nici cele mai acide critici sau ironii nu îi fac să renunţe, ei sunt hotărâţi să demonstreze că pot fi la fel de buni. Filmul excelează prin scenele bine realizate, în care piloţii transformă avioanele de luptă în mici jucării. Filmul a fost remarcat de critici, caruia i-au acordat 5 premii Emmy.

ceapaev

08.09.2018

n timpul celui de-al doilea Război Mondial, armata americană demarează un proiect special, care urmăreşte integrarea piloţilor de culoare americani în rândul celor care luptă cu adevărat pe front. Numiţi Tuskegee Airmen, după numele bazei aeriene în care se antrenează, piloţii de culoare se bucură de un tratament fatis rasist, sunt hăiţuiţi permanent de către colegii lor, dar până la urmă se impun prin actele lor de vitejie chiar cu pretul vietii.Ei sunt hotărâţi să demonstreze că pot fi la fel de buni precum albii. Gasim definita notiunii de patriotism cu tot cu demonstratia practica.Multe scene de lupta sunt filmate real.. Filmul a fost remarcat şi de critici, care i-au acordat 5 premii Emmy.Merita vazut.

2 1

aurae_county

08.09.2018

Am ajuns sa vad acest film dupa ce am fost îngrozit de parodia de film a la George Lucas, numita Red Tails. Tuskegee Airmen este cu adevarat dramatic, consistent, cu o poveste despre racism si segregare rasiala excelent spusa. Multe secvente din lupte reale. Extrem de recomandat.

1 0