The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2

Aventuri, Fantasy, Dramă, Romantic (United States of America)

Bill Condon

Sunswept Entertainment, Summit Entertainment, Temple Hill Entertainment

13 Noiembrie 2012

16 Noiembrie 2012

<p> A cincea și ultima parte a poveștii de dragoste dintre Bella și Edward va avea parte de un final epic în care protagoniștii trebuie să se pregătească de o mare confruntare. După ce Edward o transformă pe Bella în vampir pentru a-i salva viața după ce o naște pe Renesmee, tânăra este fascinată să-și descopere noile puteri. La scurt timp însă, cei din clanul Volturi află de nașterea lui Renesmee și sunt convinși că familia Cullen a creat un copil nemuritor, lucru interzis de legea vampirilor. O mare confruntare se anunță, iar Clanul Cullen se aliază cu alte clanuri de peste tot din lume pentru a le ține piept celor din Clanul Volturi și pentru a le demonstra că Renesme este de fapt jumătate vampir, jumătate om și nu reprezintă nicio amenințare.</p>

sonny89

08.09.2018

Nu-mi place deloc filmul asta. Si nu inteleg de ce sunt atatia "adepti" ai genului "vampiri in calduri". Excluzand persoanele aflate in starea de "prepubertate", spuneti-mi, va rog, ce naiba e interesant la filmul asta? Personal, nici gratis n-as sta intr-o sala de cinema sa-l urmaresc (Sa pierd atata timp? Doamne fereste! Mai bine vin acasa ca-i ceva mai interesant pe Boomerang. Sau asa putea urmari Taraf, ca n-ar fi mare diferenta). Sincer, fara sa-mi pese de "veritabili fani ai seriei" si de reactia lor, mi se pare cea mai slaba telenovela a ultimilor ani.

8 24

valentina1003

08.09.2018

NOTA 9 PT BATALIA FINALA ATAT MI-A PLACUT LA ACEST FILM ,INCEPUTUL FILMULUI E FOARTE SLAB AU FOST NISTE SCENE ACOLO CARE MI SE PAR FOARTE SLABE ,PER TOTAL E UN FINAL FRUMOS ,MA BUCR PT ASA UN FINEL.....A SI AU LASAT ORICUM LOC DE CONTINUARE DACA VOR AVEA CHEF S AIL CONTINUE

2 2

APA_CU_ZAHAR

08.09.2018