千機變

Acțiune, Comedie, Horror (Hong Kong)

Dante Lam, Roland Suso Richter

Emperor Multimedia Group (EMG), Million Channel Ltd.

8 Martie 2003

20 Septembrie 2021

<p>Un lucru aparent straniu se întâmplă când prinţul Kazaf şi credinciosul său slujitor Prada, vampiri amândoi, fug din Europa şi cumpără o biserică tocmai în Hong Kong, care să le devină cămin, sperând că astfel vor scăpa de un duce vampir malefic aflat pe urmele lor, care vrea sângele prinţului. În acest timp, vânatorul de vampiri Reeve, care în cinci ani a ucis 123 din aceste creaturi însetate de sânge, este foarte afectat de pierderea partenerei sale Lila, ucisă de vampiri, aceasta fiind a treia parteneră de la Federaţia Anti-Vampiri pe care o pierde. Primeşte o nouă asistentă, Gypsy, căreia îi cere două lucruri: să facă ce spune el şi să nu se certe niciodată cu el. Împreună, noii parteneri pornesc la vânatoare de vampiri. Sora lui Reeve, Helen ,supărată că tocmai s-a despărţit de prietenul ei, se întalneşte accidental chiar cu Kazaf, de care se şi îndrăgosteşte, fără să ştie cine este de fapt acesta.</p>

kirara

08.09.2018

lam vazut doar de 2 ori dar deja imi place enorm de mult.....actorii foarte buni(jackie si edie),coloana sonora buna,si mai laes un scenariu bine pus la punct,nota 10

2 0

ada_T

08.09.2018

ma bucur ca l-am revazut aseara, e un film foarte bun. un scenariu bun, o idee interesanta, actorii joaca foarte bine iar idea cu vampirii imi place foarte mult.

1 0

deea_9108

08.09.2018

edison chen ... il iubescccccccc!!!! e un actor extrem de talentat dupa parerea mea si arata si destul de bine...asta a fost primul film in care l-am vazut si m-a impresionat...m-am uitat de cel putin 7 ori la filmul asta...m-a facut sa agreez vampirii,dupa care a urmat si twilight...acum ador vampirii...chin gei bin e un film pe care il recomand tuturor...il puteti viziona chiar si la 12 noaptea pt ca nu este chiar atat de inspaimantator,din contra... sa nu uitam si de prezenta lui jackie chan in acest film...un actor de nota 10.

3 0