The Two Faces of January

Thriller (France, United Kingdom, United States of America)

Hossein Amini, Joe Dante

StudioCanal, Working Title Films

16 Mai 2014

30 Mai 2014

<p>1962. Un fabulos cuplu american ajunge la Atena la bordul unei bărci prin Canalul Corintului: carismaticul Chester MacFarland şi mai tânara sa soţie, Colette. În timp ce vizitează Acropolele, ei îl întâlnesc pe Rydal, un tânăr american ce vorbeşte limba greacă şi lucrează ca ghid turistic, dar îi curăţă pe turişti de bani cu schemele sale. Rydal e imediat atras fizic de frumoasa Colette şi în acelaşi timp e fascinat de bogatul şi sofisticatul Chester, aşa că le acceptă imediat invitaţia la cină. Când Rydal vizitează cuplul la hotelul exclusivist unde e cazat, Chester îl presează să-l ajute să mute corpul unui bărbat ce pare inconştient. Chester se justifică în faţa lui Rydal cu pretextul că acel bărbat l-a atacat. Rydal e de acord să ajute, pe moment, însă după ce şi alte evenimente sinistre apar, îşi dă seama că a ajuns într-o situaţie fără scăpare. Atracţia lui tot mai puternică faţă de vulnerabila Colette îi dă lui Chester motive de gelozie şi paranoia, ducând la o tensiune tot mai periculoasă între cei doi bărbaţi. Călătoria lor îi duce din Grecia în Turciaşi se termină pe aleile lăturalnice din Marele Bazar al Istanbulului.</p>

lucascj

08.09.2018

Am vizionat filmul si impresia a fost buna. Este un film decent cu o desfasurare buna, actingul bunicel merita vazut si in comparatie cu multe alte filme recente, dupa parerea mea, este de nota 7,5.

1 0

MariSperante

08.09.2018

Doamne, cât de greu e să găseşti un film foarte bun în ziua de azi ! Dar şi când găseşti unul, ce revelaţie ! Mergând pe firul filmelor în care joacă Oscar Isaac ( Good, I love his eyes ! ), am nimerit peste acest film surprinzător de bun, pentru cât de puţin este premiat şi cunoscut. Explicaţia ar fi următoarea: juriile criticiste sunt prea ocupate cu premierea orcilor, elfilor, gnomilor şi roboţeilor... În fine ! The two faces of January este un film de mare clasă ! Cu un Viggo Mortensen elegant şi năucitor de expresiv, cu un Oscar Isaac mai grecotei decât mi-l puteam imagina ( eu trecându-l când la arabi, când la indieni din cauza trăsăturilor ). Ce imagini cu aromă de Acropole presărate cu picături din năduşeala suspansului ! Nici amatorii de Kristen Dunst half-naked nu sunt dezamăgiţi. Asta pentru cei care nu văd altceva într-un film altfel decât ce ne serveşte Hollywood în ultima vreme. De urmărit acest Hossein Amini. Merită multe laude !

1 0

08.09.2018

Un film decent care mi-a placut destul de mult in prima jumatate insa dupa au urmat cateva decizi proaste luate la nivelul firului narativ iar lucrurile nu mi s-au mai parut atat de interesante. Atmosfera este diferita datorita aerului mediteranean si desigur datorita culturii elene. Astfel din punct de vedere vizual filmul are niste momente ok. In momentul de fata numele regizorului nu imi spune nimic, munca acestuia la acesta productie nu mi s-a parut ceva iesit din comun. La nivelul distributiei nu am ramas impresionat de rolurile reusite de catre Viggo Mortensen si Kristen Dunst. Probabil la Mortensen asteptam aceasi interpretare reusita ca in Captain Fantastic insa clar nici eu nu trebuia sa am asemenea asteptari. Despre Oscar Isaac inca gasesc cuvinte de lauda, inca il descopar pe acest actor care imi place din ce in ce mai mult. Rolul aici facut de acesta iese cel mai mult in evidenta. The Two Faces of January este un film in care tensiunea atinge in anumite momente chiar un nivel aparte. Finalul nu mi s-a parut cel mai inspirat, nu a fost cel pe care mi-l doream. Ritmul a fost unul bun iar astfel cele doar 90 de minute trec destul de repede. Ii acord nota 6.

0 0