The Ultimate Gift

Romantic, Dramă, Familie (United States of America)

Michael O. Sajbel

The Ultimate Gift LLC, Dean River Productions

20 Octombrie 2006

7 Aprilie 2020

<p align="left">         The Ultimate Gift filmul, are la baza romanul cu acelasi nume de Jim Stovall. Prezinta povestea tanarului Jason Stevens un pusti arogant si rasfatat care nu a muncit nici macar o zi din viata lui, o poveste a calatoriei in sensul de initiere. </p><p style="margin: 0in 0in 0pt" class="MsoNormal" align="left">         Cand bogatul sau bunic moare,Jason se gandeste ca va mosteni o buna parte din averea batranului, dar pentru a intra in posesia ei are de indeplinit conform testamentului douasprezece sarcini lunare(fiecare sarcina este centrara in jurul unui cadou) , la finalul carora ar trebui sa aiba raspunsul la intrebarea : “Care este relatia dintre bogatie si fericire?”</p><p style="margin: 0in 0in 0pt" class="MsoNormal" align="left">         In timp ce isi indeplineste sarcinile Jason o cunoaste pe Alexia si fiica acesteia Emily,o fetita misterioasa care sufera de leucemie. Pe parcursul celor douasprezece luni Jason ii ofera lui Emily compania si sprijinul lui incercand sa ii infrumuseteze viata pe care o mai are de trait,tot atunci Jason realizeaza ca bunicul sau insemna mai mult decat un multimilionar.</p>

Lili

08.09.2018

" The Ultimate Gift " reprezinta de fapt mostenirea tanarului Jason Stevens... Pentru a intra in posesia ei, are de indeplinit conform testamentului 12 " sarcini " lunare... De la prima sarcina viata capata alta " culoare " pentru Jason - un pusti arogant si rasfatat care nu a muncit nici macar o zi din viata lui :)... Merita vazut ! De notat este si prestatia lui Abigail Breslin ! Nota 8 +

8 5

the_pmg

08.09.2018