Documentar, Muzică (United States of America)

Philip G. Atwell

Dr. Dre

Eagle Rock Entertainment

2 Decembrie 2000

16 Mai 2021

Acest tur a fost iniţial numit "cronice Tour 2000" sub pretextul ca Dr. Dre sa-si lanseze albumul de colaborare "cronice 2000" (mai târziu redenumit) cu Snoop Dogg, declarând : "Da, eu, Dr. Dre, de asemenea, după "Cheech & Chong" film intitulat "Sus în fum" Eminem, Xzibit, dovada, Warren G, Nate Dogg, în septembrie 1999. În aprilie 2000, Ice Cube a fost la bord, ca parte a turului, care a fost inceput pentru un timp de MC NWA, in 15 iunie , în San Diego. A fost de aşteptat să se alăture turului, pentru a fi reunumita versiunea NWA, împreună cu Dr. Dre, Ice Cube, şi Snoop Dogg. Turneul oficial a fost cunoscut sub numele de "sus în Fum" . Si Dr. Dre a fost promiţătoR cu fanii. "Aceasta va fi incredibil. Toata lumea o sa stie ca nu au dat banii degeaba si ca a fost un adevărat show, ceva ce-am mai facut până acum."   Prin iunie planurile s-au finalizat cu Kurupt si aderarea la turneu. S-a stabilit că va începe in deschidere S care ar fi urmat de Warren G şi Xzibit, Ice Cube atunci va avea loc în timp ce cel de-al treia. Eminem va avea cel de-al patrulea set. Dr. Dre ar fi, în final stabilit cu o colaborare, inclusiv cu Snoop Dogg şi NWA Reunion care au loc în timpul acestui segment. De asemenea, au fost invitati surpriza promisi în timpul diferitelor spectacole. În octombrie 2009, după Divertisment artistul Bishop Lamont a spus ca abia aştepta un alt turneu de fum. Dr. Drepe , la final de album , picături la dezintoxicare. Turneul asteptat de mii de oameni, la care participa : G-Unit, Eminem, Snoop Dogg şi alti artişti a fost un adevarat succes.

Rasmus

08.09.2018

O experienta ce o uiti cu greu. 119 minute ce te incanta atat vizual cat si auditiv cu muzica din partea greilor rap-ului american. O distributie plina de nume grele precum : Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre, Ice Cube, Xzibit, Nate Dogg, Proof si multi altii ce au revolutionat industria muzicala. Sfarsitul, mai exact onorariiel aduse "tovarsilor pierduti pe front" si anume lui Notorius B.I.G si marelui Tupac caruia atat publicul cat si Dr. Dre si Snoop ii spun " We love you " si " We miss you", cuvinte care ung pe suflet orice iubitor al muzicii rap. Un concert de neratat ! Il recomand cu placere atat iubitorilor si fanilor celor din distributie cat si celorlalti ce, presonal cred ca nu vor regreta !

3 2