Comedie, Dramă (United States of America)

Mike Binder

Mike Binder

New Line Cinema

23 Ianuarie 2005

18 Noiembrie 2005

Terry tocmai a fost parasita de sot pentru secretara lui, ceea ce-i provoaca o criza existentiala. Nu mai are chef de nimic, nici nu se mai intereseaza de cele 4 fiice ale sale: Andy, Emily, Hadley si Popeye. Incepe o perioada in care alcoolul devine singura sa companie, pana cand isi face aparitia Denny, un vecin, fosta vedeta de baseball, ce-i devine prieten de pahar si, ulterior, iubit, ajungand sa se implice din ce in ce mai mult in viata familiei Wolfmeyer.

Ed21

08.09.2018

Filmul este foarte dezamagitor. Incadrarea la dragoste si comedie o gasesc absolut nepotrivita. Povestea este aproape sinistra. Regret ca l-am vazut.

0 11

fseptimus

08.09.2018

eu zic ca este un film bunicel actorii principali se inscriu de minune in atmosfera de film usor de duminica seara

1 5

Cryss190

08.09.2018

filmul a fost cat se poate de interesant...mi-a captat atentia pana la final...mi-a placut contrastul dintre personajele lui Kevin Costner si Joan Allen,amandoi cu probleme pe care toti adultii trecuti de 40 de ani le au,dar asta nu ii impiedica sa ajunga unul in bratele celuilalt acum,in privinta opiniilor marilor cinefili de pe site,ramane la latitudinea fiecaruia sa aprecieze ca o comedie poate fi de mai multe feluri,cum ar fi cele cu Eddie Murphy la care ei probabil rad de se tin cu mana de burta, si ar mai fi tipul celor cu niste scene rupte din realitatea trecuta sau prezenta a zilelor noastre, si care presarate cu niste replici simpatice fac insusi filmul o comedie...filmul de mai sus s-ar incadra aici si si pentru "adeptii" genului poate fi o lectie de viata

6 2