Trailer #1 00:00

The Vampire Diaries (1970)

| 01 January 1970 ()

The Vampire Diaries

1 Martie 2021

<p>Elena, una dintre cele mai populare eleve din liceu, și-a pierdut părinții într-un accident de mașină . Împreună cu fratele ei mai mic, Jeremy, se află în grija mătușii lor, Jenna, alături de care locuiesc în orășelul Mystic Falls. Odată cu începerea unui nou an școlar, Elena împreună cu prietenele ei, Bonnie și Caroline sunt fascinate de prezența unui nou elev misterios și carismatic pe nume Stefan. Din prima clipă în care el și Elena s-au întâlnit, s-au simțit atrași unul față de celălalt, însă Stefan ascunde un are secret - este vampir de aproape 200 de ani. În ciuda naturii supranaturale și a poftei pentru sânge, Stefan încearcă să-și ascundă instinctele violente și se hrănește doar cu sângele animalelor. El are un frate , Damon, complet diferit și mult mai violent. Însă, nimic nu e ceea ce pare, aparențele pot înșela, iar personajele descoperă secrete și se lovesc de noi amenințări, cu fiecare sezon.  Serialul The Vampire Diaries este adaptarea seriei de romane scrise de L. J. Smith.</p>

271 Ordonare după: | |

KgheO

10.07.2010

The Vampire Diaries o super producte marca The CW, asa cum suntem obisnuiti deja cu celebrele seriale cu adolescenti realizate de acest post tv american specializat in aceste seriale cu si despre adolescenti, de aceasta data au incercat ceva mai indraznet, nu neaparat original ca idee insa cu siguranta original ca mod de expunere, abordare sau personaje! In acest serial avem parte de o serie intreaga de intamplari fantastice, dramatice si romantice in egala masura, desigur fantatsticul depaseste imaginatia noastra in privinta vampirilor, acest mit este din plin explorat in aceasta productie. Un lucru de apreciat este incercarea de a aborda altfel aceasta poveste, acest mit al vampirilor oferind o cu totul alta imagine decat cea cu care suntem deja obisnuiti. Chiar daca este vorba de un cuplu Stefan - Elena, incet, treptat si sigur devine un triunghi amoros si periculos, celor doi alaturandu-se fratele mai mare al lui Stefan, Damon! Cu o intriga riguros construita si cu intamplari care se leaga intre ele realizate atent de o serie de actori tineri si talentati care dau viata unor roluri deloc usoare sau previzibile, The Vampire Diaries este un serial pentru toate varstele si pentru toate persoanele pasionate mai mult sau mai putin de un mit care pare a fi cheia succesului in zilele noastre, pentru tot mai multe productii! Imi place acest serial pentru ca este palpitant, pentru ca imi creaza acea stare de depandenta de a vedea episod dupa episod, stare prin care imi dau seama daca un serial merita sau nu! Am mai remarcat un lucru pozitiv la acest serial si deloc de neglijat la un serial bun, anume: soundtrack-ul, unul foarte bun, la fel de bun ca la toate serialele produse de acest post tv, este un aspect foarte interesant si important o muzica buna pentru un serial bun! Pana acum primul sezon este unul mai mult decat reusit, mai bine spus a fost, bine pus la punct, bine realizat si nou pentru fanii genului, acum ramane de vazut ce ne va astepta in sezonul al doi - lea, este important sa ramana la fel de constant in actiune si suspans si cu siguranta va avea succes!

7 4

Badalau

20.09.2010

Extraordinar,minunat,special,real,magistral,esential,fenomenal,paradoxal,proverbial.Un serial aparte,mult peste asteptari,poveste frumoasa,actori alesi pe spranceana,oras superb,relatare unica,intorsaturi de situatie,The Vampire Diaries are parte de atatea intamplari marcante incat ti e imposibil sa nu l adori.Am o stare de euforie,adrenalina,imi vine sa ies in ploaie sa alerg,aceasta e starea pe care mi a lasat o ultimul episod din serial,cel mai tare de departe.Cine refuza sa urmareasca acest serial deoarece subiectul vampiri ii enerveaza sau ii lasa rece face o mare greseala deoarece in acest serial e vorba de mult mai mult:istorie,poveste,dragoste,ura,pasiune pentru doua inimi,alegeri,nedumerire.Nu am crezut ca voi spune despre The Vampire Diaries ca este cel mai bun serial pe care l-am urmarit dar evidentele nu pot fi negate.Sezonul 1 se termina de asa maniera incat arzi de nerabdare sa vezi si sezonul 2 cu mai mare ardoare.Personajul cel mai complex,popular,inteligent,sarmant,carismatic este cu siguranta Damon,indiferent de varsta,sex ori nuanta educationala nu ai cum sa nu l adori pe Ian Somerhalder.Acest trio Elena,Stefan si Damon,aceste relatii provocatoare dintre ei,tachinarile,privirile aruncate,nesansa de a place in taina 2 vampiri fac din Elena o fata si mai curtata dar mult mai invidiata.Daca as lua punctual serialul as putea scrie sute de fraze,insa ma rezum la doar atat,NOTA 10!!!!

14 3

alex_il_fenomeno

24.02.2012

un serial uimitor , care nu inteleg din ce motive este asociat adesea cu Twilight ( vampiri altfel decat stim in legende sunt , dar povestile difera enorm ) . este atat de inspirat , incat te convinge inca de la primele episoade ca merita urmarit in intregime ! daca poti sa gasesti aici numeroase momente mai scary , de asemenea sunt si multe intrigi la mijloc , romantism , drama si lucruri total neprevazute . nu este genial , dar ceva interesant care sa iti ocupe timpul cu siguranta !

1 4