Dante Lam

Huayi Brothers Media, Emperor Motion Pictures

19 Ianuarie 2012

15 Iunie 2021

davyd

08.09.2018

nu stiu cum sa imi exprim parerea despre filmul asta..... Actiune multa si buna, poveste cat de cat buna, actori care interpreteaza bine.... si cu toate acestea nu m-a impresionat, deabea am reusit sa-l urmaresc pana la capat.... asa ceva nu am mai simtit dupa vizionarea unui film.... sa mi se para elementele acestuia bune... dar ca un tot sa mi se para banal.... chiar nu am idee de ce nu pot spune ca mi-a placut..... totusi eu zic sa-l vizionati, in lipsa de altceva si, poate, daca sunteti iubitori ai genului ve-ti fi mai prinsi de actiune decat mine

0 0

mitica58

08.09.2018

Probabil ne-am obisnuit prea mult cu filmele politiste de la Hollywood. Asiaticii au un fel al lor de a face filmele de actiune. Cert e ca “The Viral Factor” are tot ce-i trebuie unui film de actiune: un scenariu bine inchegat, intorsaturi de situatie, efecte speciale si, evident, multa actiune. Au amestecat in stilul lor si un pic de drama, exemple fiiind scena in care Yeung se reintalneste dupa mai bine de 20 de ani cu mama sa sau cea in care Jon se uita la tatal sau dandu-si ultima suflare. E actiune peste tot: la sol, in aer, pe apa. Violenta si mai ales violenta nejustificata e la ea acasa. E un lucru nu prea placut ochiului, nu prea placut din punct de vedere educativ, dar asa e in realitate. In lumea infractorilor nu e loc de dragaleala si viata, mai ales cea a altora, nu face doi bani. Mor oamenii mai ceva ca mustele. Spunem noi, romanii, ca banu’-i ochiul dracului si lacomia comanda lumea, lacomia e motorul lumii interlope care se asociaza cu marile trusturi de producere a medicamentelor pentru a produce si mai multi bani prin raspandirea voita a unor noi virusuri numai si numai pentru a vinde cu profit maxim antidotul. Si, ca lucrurile sa fie si mai rele, politia, cea care ar trebui sa ne apere de acest tip de infractionalitate, e ineficienta pentru ca tocmai varfuri de ale ei joaca la doua capete fiind politisti si capi ai lumii interlope. Drept sa spun, imi place cum au jucat si Jay Chou in rolul lui Jon si Nicolas Tse in rolul lui Yeung, cei doi frati despartiti de mama lor cu foarte multi ani in urma. Chiar si Rachel (Ling Peng) in rolul cercetatoarei din domeniul virusurilor face un bun rol. Pentru cei ce vor actiune si adrenalina, filmul e un bun refugiu pentru doua ore.

0 0

grig33

08.09.2018