Vizita batranei doamne

The Visit

Dramă, Romantic (France, Germany, Italy, United States of America)

Bernhard Wicki

Productions et Éditions Cinématographique Français, Cinecittà, Les Films du Siècle, Dear Film Produzione, Deutsche Fox AG (Defa), 20th Century Fox

27 Mai 2022

<p align="left">Ecranizarea dramei " Besucht der eltern Dame" , tradusa in limba romana ca"Vizita batranei doamne" dupa Friedrich Durrenmatt, filmul " The visit "realizat in 1964, descrie drama traita de Carla Zachanassian (Ingrid Bergman) acum o femeie in varsta, bogata si cocheta ce se reintoarce intr-un sat Gullen/Elvetia de unde cu multi ani in urma fusese parasita de iubitul ei , dupa o minunata poveste de dragoste. Ramasa insarcinata, ea a fost alungata de mentalitatea satenilor , marginalizata , ostracizata si nevoita su fuga la oras pentru asi castiga existenta.</p><p align="left">Ramasa vaduva in urma decesului sotului ei, un miliardar cu care se casatorise in oras, face o vizita in Gullen cu dorinta de razbunare impotriva fostului iubit Serge Miller (Anthony Quinn ), acum un barbat matur si oarecum realizat financiar si a satenilor. Ea promite ca va finanta satul, va ajuta la prosperitatea acestuia, ii cumpara incetul cu incetul pe "mai marii" satului , inclusiv parohul si nu cere nimic in schimb decat moartea barbatului Serge Miller...</p>

mihaelatb

08.09.2018

Ce te faci cand fosta iubita "alungata" din oras pe cand era o copila, se intoarce ,bogata, gata sa-si ajute concitadinii cu o singura conditie Alungarea LUI din oras!

3 2

Juristul

08.09.2018

Unul din filmele,care au revolutionat cinematografia,prin subiectul si efectele sale asupra publicului.Nu-i usor sa lupti cu tine insuti.Merita sa fie redat pe ecrane.

4 0

08.09.2018

wawww, ce film, inca nu imi revin dupa ce l-am vazut, imi trec prin cap atatea idei, ganduri sentimente; banuiesc ca fiecare persoana inselata in lumea asta si-a dorit macar o clipa sa aiba puterea karlei de a da lectii, de a-i face sa plateasca pe cei ce au "ucis-o"; un film cum nu se mai face in ziua de azi si ce interpretare din partea celor doi monstrii sacri, te lasa fara cuvinte pur si simplu ramai uimit in fata unui asemenea talent, daruire ; ce schimbare la ingrid fata de alte roluri, cat de uman, cat de supus greselii e quinn; ce spectacol dat de menajeria umana, cat de putin valoreaza principiile si bruma , spoiala ce o numim societate civilizata; oare totul se cumpara pentru pretul potrivit, oare totul e de vanzare ? pacat ca nu e vazut de mai multi, e o bijuterie a cinematografiei acest film

1 0