The Walk

Aventuri, Dramă, Thriller (United States of America)

Robert Zemeckis

TriStar Pictures, ImageMovers, Sony Pictures

30 Septembrie 2015

9 Octombrie 2015

Doisprezece oameni au pășit pe Lună. Numai unul a parcurs, sau va fi parcurs vreodată, imensul vid dintre cele două Turnuri gemene. Philippe Petit (Joseph Gordon-Levitt) și mentorul său, Papa Rudy (Ben Kingsley), sunt ajutați de către o echipă internațională fără egal, care depășește toate obstacolele, disensiunile, trădările și nenumăratele limite pentru a-și duce la îndeplinire planul lor nebunesc.

3stripes

08.09.2018

Povestea din spatele filmului este expusa in "Man on Wire" (documentar din 2008).

2 2

andystarx

08.09.2018

Unul din cele mai asteptate filme ale lui 2015 ,pe care pot sa zic ca l-am urmarit cu mare atentie si placere ! Este incredibil ce a facut Philippe atunci,si faptul ca s-a facut film ,este un lucru foarte bun,sa stie cat mai multa lume ,despre nebunia acestui artist ,daca pot sa ii spun asa ! Joc actoricesc,ca de obicei ,extraordinar al lui Joseph !!!!!

1 1

Vladdance

08.09.2018

Am avut emoții când am auzit că Joseph Gordon-Levitt joacă rolul francezului Phillipe Petit, imitând accentul francez, dar dacă stau să mă gândesc Gordon s-a descurcat destul de bine interpretându-l pe Bruce Willis așa că what can go wrong. Aparent nimic, filmul respectă aproape cu strictețe și religiozitate realitatea, iar ca să puteți simți asta trebuie să vedeți fie înainte, fie după, documentarul Man on Wire, documentar în urma căruia mi-am dat seama că un actor mult mai portivit din punct de vedere fizic pentru acest rol ar fi fost Paul Bettany. Ce m-a deranjat a fost naivitatea felului în care este povestită nebunia lui Petit, figura ușor artificializat-pomădată a lui J.G Levitt cocoțat simbolic pe statuia Libertății, înconjurat de un și mai artificial green screen, la o aruncătură de băț de turnurile gemene. Documentarul Man o wire a făcut un mare serviciu acestui film și i-a pus pe tavă o serie de indicii, apar și elemente care par să țină de fantezia realizatorilor, însă fără să se fi întins prea tare…coarda. Filmul pare dat un pic pe repede înainte, am simțit parcă acea nerăbdare de a ajunge la momentul culminant și anume mersul pe sârmă. Avem de-a face cu un Petit teribil de entuziast, aproape isteric, chaplinian și plin de resurse financiare neelucidate, se plimbă de la New York la Sidney, pentru a-și intinde coarda, bănuiesc că pe vremea aceea biletele de avion erau la fel de scumpe, iar oamenii se adună în jurul lui ca fluturii la bec. Atât în documentar cât și in The walk, Petit este înfațișat ca un tip carismatic, înconjurat de o aură pozitivă, deși pare aproape imposibil să se infiltreze în turnuri, karma e de partea sa și în ciuda câtorva încercări când hilare, când de-a dreptul periculoase, el reușește să își ducă ambițul la bun sfârșit. Senzația pe care ți-o dă filmul e aceea de ușoară artificialitate cu excepția momentului mult așteptat care este realizat foarte bine. Petit e ușor infantilizat și patologiat , tocmai de aceea vă recomand să vedeți și documentarul. Mi-ar fi plăcut să se pună accent mai mult pe innerul lui Petit.

1 1