The Way We Were

Dramă, Romantic (United States of America)

Sydney Pollack

Rastar Productions, Tom Ward Enterprises, Columbia Pictures

17 Octombrie 1973

24 Iunie 2021

<p>Actiunea filmului se desfasoara in trei perioade: anii 30 (la universitate), dupa 10 ani si apoi anii '60. Katie este inteligenta si implicata, are idei clare despre ceea ce inseamna o lume mai buna si lupta pentru aceste idei fara sa se ascunda, intr-un loc in care nimeni aproape nu gandeste ca ea. Este serioasa, chiar prea serioasa si de aceea nici nu este in luata in seama de baieti iar acest lucru pare ca nu o afecteaza. Totusi, se indragosteste de Habel, un baiat frumos, aparent superficial, caruia ii place sa-si traiasca viata fara sa-si faca probleme sau fara sa se complice. Habel are un talent exceptional la scris si o admira pentru tenacitatea, forta si implicarea ei, dar de pe margine<strong>.</strong></p><p>In anii ' 40, la zece ani de la terminarea facultatii, se intalnesc din nou la o petrecere, vechea relatie invie si se hotarasc sa ramana impreuna. Katie nu s-a schimbat, este in continuare o luptatoare, iar Habel, gratie talentului sau, ajunge un cunoscut scenarist la Hollywood. Este perioada amenintatoare a "Vanatorii de vrajitoare". Va reusi ea sa nu se implice in aceasta lupta? Cum va reactiona el?  Vor reusi sa depaseasca diferentele de opinie ce ii despart? Va face unul din cei doi o concesie? Scena de final - petrecuta in anii '60 la New York - va da raspunsul: in ciuda concesiilor facute de ea diferentele lor de atitudine sunt ireconciliabile...</p>

svety

08.09.2018

ce film de exceptie! doi actori mari, o poveste emotionana. Film de colectie.

4 2

mihaelatb

08.09.2018

unul din filmele de dragoste favorite.Este povestea de dragoste intre un barbat care viat nu inseamna decat familie , prieteni si petrecerea cat mai placuta a timpului si o femeie care a trebuit sa lupte pentru tot ce a obtinut in viata,carenu poate sta linistitacand in jurul ei sunt oameni nedreptatiti, cu atat mai mult cand ii cunoaste.si desi se iubesc si desi stiu, fiecare, ca nu vor mai iubi la fel de mult pe altcineva, viata si felul lor de a fi nu le permite sa stea impreuna.Iar scena de final este deosebit de frumoasa.Combinata bineinteles cunuzica si vocea Barbarei

3 3

08.09.2018

Un film de nota 20! Doi mari actori se intrec in maiestrie actoriceasca si realizeaza un film exceptional! Iubire, politica, saracie, lux...O prima iubire care nu se uita niciodata! Un film care " cere " sa fie vazut !

4 3