Calea armelor (2000)

The Way of the Gun

Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Christopher McQuarrie

8 Septembrie 2000

15 Iunie 2021

E povestea a doi criminali care rapesc o femeie platita sa fie mama surogat a unui copil de mafiot foarte bogat si influent. Rascumpararea pe care acestia o cer se dovedeste a fi mai greu de obtinut decat credeau iar majoritatea dialogurilor se poarta prin gloante

cessno

08.09.2018

Mie mi-a placut mult,poate altora nu,dar merita vazut."parea mea"!

0 0

jdr

08.09.2018

"The Way of the Gun" e un film în tradiţia lui Quentin Tarantino, dar e departe de a fi o clonă superficială. În primul rând, pentru că porneşte de la un scenariu perfect funcţional, plin de răsturnări subtile de situaţie, in cheie ironică. Apoi, are personaje ce nu sunt reduse la clişee debile şi, nu în ultimul rând, e plin de replici sclipitoare. Dar, mai important, regizorul reuşeşte să păstreze un nivel ridicat al tensiunii, ceea ce înseamnă că ne implică de-a lungul întregii poveşti care ţine două ore. Finalul nu e telegrafiat sau prefabricat, ci este construit pas cu pas până la detonantul deznodamânt final. Filmul e populat de o galerie de personaje amorale ale căror motivaţii ne interesează mai puţin. Acesta este genul de thriller evoluat în care nu e nevoie să ne placă personajele ca să apreciem suspansul ineret situaţiilor lor. Parker (Ryan Phillippe) şi Longbaugh (Benicio Del Toro) sunt (anti) eroii - un cuplu care are ocazia, finalmente, să rişte şi să dea lovitura. E revigorant să vezi nişte criminali care sunt credibili chiar dacă nu sunt nici prea inteligenţi, dar nici prea idioţi ca sa fie ridicoli. Parker şi Longbaugh fac o gramadă de paşi greşiţi, dar nu sunt stupizi, de fapt, li se oferă des ocazia să frizeze geniul. Faptul că nu ajung acolo, nu face decât să-i umanizeze. Sunt catalizatorii; fără ei, nu ar exista nici un story. Deloc surprinzător să constatăm că James Caan, care şi-a făcut o carieră din a juca bad guy-şi, este din nou grozav. Unul dintre meritele regizorului e acela că a împrumutat numeroase elemente de plot din westernurile celebre, inclusiv oraşul abandonat şi împuşcăturile finale, şi le-a adaptat în aşa fel încât îşi păstrează prospeţimea. Pentru unii, filmul ar putea părea prea sângeros. Însă pentru cei care nu se lasă intimidaţi de violenţa a la Tarantino, debutul în cinema a lui McQuarrie le poate oferi o experienţă pasionantă.

1 0

amaranth

08.09.2018