The Wings of the Dove

Dramă, Romantic (United Kingdom)

Iain Softley

Miramax

7 Noiembrie 1997

12 Mai 2021

Kate este indragostita de ziaristul Merton Densher, dar din cauza datoriilor tatalui ei nu se poate casatori cu el, fiind amenintata cu dezmostenirea de matusa ei, Maude. In acelasi timp o cunoaste pe o bogata femeie americana, Millie Theale. Afla ca aceasta sufera de o boala grava si cand ambele pleaca intr-o excursie la Venetia, este invitat si Merton. Planul lui Kate este ca iubitul ei s-o seduca pe Millie, astfel incat aceasta sa se marite cu el. Dupa ce va muri, ei doi vor putea fi impreuna. Nu a luat in calcul, insa, posibilitatea ca Merton sa se indragosteasca de bolnava.

rebecaandrei

08.09.2018

nu e un film pe care l-as revedea, insa a avut o intriga interesanta si o interpretare de exceptie a Helenei Bonham Carter. M-a convins inca o data de talentul sau si de faptul ca poate interpreta dintre cele mai diverse roluri: Ofelia din Hamlet, Kate din acest film, Msr Lovet din Sweeny Todd, etc. E formidabila. Pur si simplu am ajuns sa o iubesc.

1 0

Cibola

08.09.2018

Un film facut dupa romanul omonim al lui Henry James , cu accentul pe stradania unui cuplu de a accede la o stare economica si sociala mai buna , gata de a sacrifica o dragoste intensa reciproca ; filmul e bine realizat , cu dialoguri frumoase , costume si efecte de imagine deosebite , scenografie reusita , si exceptionala in rol Helena Bonham Carter ; nota 9 .

1 0

Cryss190

08.09.2018

Imi place prima parte ca o are in centru pe Kate, care insingurata, nu-si gaseste interesul in planurile matusii si care se indragosteste in paralel de fermecatorul jurnalist, Merton. Helena Bonham-Carter are o interpretare buna, valoroasa.

1 1