The Wolf of Wall Street

Crimă, Dramă, Comedie (United States of America)

Martin Scorsese

EMJAG Productions, Paramount, Red Granite Pictures, Appian Way, Sikelia Productions

25 Decembrie 2013

10 Ianuarie 2014

Un jucător la bursă din New York refuză să coopereze într-un caz major de fraudă în care e implicată corupția de pe Wall Street, lumea corporatistă bancară și infiltrarea mafiei. Bazat pe autobiografia lui Jordan Belfort.

scylla

08.09.2018

"The Wolf of Wall Street" spune povestea decadenta plina de abuzuri si opulenta a milionarului Jordan Belfort. Daca lasi la o parte cele spuse mai sus, filmul prezinta povestea unui om care a creat un imperiu fara sa vanda practic nimic. Desi este cam lung (3 ore), filmul transpune perfect povestea anilor 80-90 si ne arata cum banii il pot schimba radical pe om si il impinge sa uite de valorile morale si importante ale vietii. Revenind la oile noastre si lasand sentimentalismele la o parte, "Lupul..." este genial!!!DiCaprio este genial!!!Hill este genial!!!Iar al nostru cowboy McCounaghey, desi apare pentru 10 minute, face un rol fabulos. Leonardo impersonandu-l pe Belfort te face sa iti doresti mai mult decat orice pe lume sa faci bani cat mai multi si sa petreci pana lesini. Desi filmul abunda de abuzuri (femei, bani, droguri, putere, influenta), abunda intr-un stil frumos, un stil nu foarte obscen, un stil intre bun simt si nebunie. Pe Margot Robbie e prima oara cand o vad intr-un film si pot spune ca este o femeie cu adevarat superba din toate punctele de vedere, o femeie perfecta pentru un om ca Belfort. Unul dintre cele mai asteptate filme ale anului 2013 a venit la noi abia in 2014 si pot spune ca re-colaborarea Scorsese-DiCaprio este iar un succes rasunator (nu ca ne-am fi asteptat la altceva). Se afla in top 5 cele mai bune filme din 2013-2014 fara indoiala si sper din suflet ca cineva sa-i dea lui DiCaprio un Oscar odata pentru ca merita al naibii de mult!!Cum spunea si domnul Gekko, un alt magnat al Wall Street-ului (de data asta fictiv) : "Greed is good!"

14 15

Deniro

08.09.2018

"The Wolf of Wall Street".Cred ca acest film este cel mai bun film al lui Scorsese de la Goodfellas incoace,reusind sa regizeze un film absolut genial , unde Leonardo DiCaprio il interpreteaza perfect pe Jordan Belford , si sper ca in acest an , Academia sa ii ofere "Lupului"Oscarul bine meritat de atatia ani . Actorii au facut cateva roluri geniale , de la Johan Hill la Jean Dujardin . Surpriza a fost Margot Robbie , care o interpreteaza excelent pe a-2-a Doamna Belford.Regia este una impecabila , Martin nu se dezminte nici la 71 de ani pe care ii are , reusind ca creeze , parerea mea , cel mai bun film al sau si cel mai bun film din 2013.Coloana sonora este una frumoasa . Actiunea are un ritm destul de alert , iar in ciuda faptului ca filmul dureaza 3 ore , trece foarte , foarte repede , fara sa te plictiseasca un moment.Un film ce trebuie neaparat vazut . nota 10 cu felicitari.

3 9

DeacGabriel

08.09.2018