The Wolfman

Dramă, Horror, Thriller, Fantasy (United States of America)

Joe Johnston

Stuber Productions, Universal Pictures, Relativity Media

11 Februarie 2010

12 Februarie 2010

<p align="justify">     Remake al filmului cu acelasi titlu din anul 1941, "The wolf man" este un horror al carui personaj principal este nobilul englez Lawrence Talbot, care se intoarce din SUA la mosia familiei lui din Blackmoor dupa foarte multi ani de absenta atunci cand logodnica fratelui sau Gwen Conliffe il roaga sa il caute pe acesta din urma intrucat disparuse fara urma. Reintalnindu-se cu instrainatul lui tata John Talbot si incercand sa solutioneze impreuna cu acesta misterul disparitiei fratelui sau, Lawrence afla despre un blestem ancestral care transforma oamenii muscati de lupi in creaturi ale intunericului insetate de sange si inzestrate cu o forta supranaturala atunci cand afara este luna plina. </p><p align="justify">    Pentru a pune capat masacrului caruia ii cad victime rand pe rand locuitorii din Blackmoor si pentru a o proteja pe Gwen, femeia de care s-a indragostit nebuneste, Lawrence Talbot trebuie sa distruga bestia care si-a gasit adapost in padurile ce inconjoara satul lui natal, insa in timp ce vaneaza creatura, barbatul cu un trecut zbuciumat, marcat de moartea prematura a mamei lui, isi va descoperi o latura ascunsa si instinctuala despre care nici macar nu banuia ca exista si va constientiza faptul ca el insusi a cazut prada unui destin inspaimantator. </p>

116 Ordonare după: | |

riddick

08.09.2018

Larry se intoarce la casa parinteasca pentru a se impaca cu tatal sau. Aici se indragosteste de Gwen, patroana unui magazin de antichitati, careia ii face cadou un frumos baston cu maciulia in forma de cap de lup. Cand Larry o salveaza pe o prietena a lui Gwen de un lup, barbatul este muscat si devine varcolac. Larry incearca sa scape de blestem, dar satenii incep sa vaneze bestia care le tulbura noptile. Unul dintre cei mai inversunati vanatori este chiar tatal lui Larry.

3 12

Bci2

08.09.2018

Parca am vazut deja un film asemanator destul de recent. Noua productie ar parea dupa descrierea de mai sus a flimului sa fie bazata pe ceeace am vazut deja care nu pare sa ajunga la nivelul filmului din '41...vom vedea. Am suspiciunea ca s-au cheltuit mult mai multi bani decit pentru cel din '41 care ramane un film de groaza clasic, foarte reusit si caruia nu i s-au taiat ghiarele.

5 13

varsa_antonio

08.09.2018