The Woman In White

Thriller (United Kingdom)

Tim Fywell

ITV Studios

3 Aprilie 1998

14 Iunie 2021

Marian Fairlie este sora vitrega cu Laura. Desi sunt doar surori vitrege , ele se inteleg foarte bine si se ajuta, sfatuiesc si se sprijina una pe alta. Ele cerceteaza misterul casei unchiului lor, resedinta de langa Limeridge Hall. Laura se casatoreste cu Percival Glyde. Aceasta casatorie, aduce fetei o noua resedinta, cea de la Blackwater Park, unde ea va fi atrasa in vartejul unei secrete si pasiuni. Pe langa noua resedinta, Laura, mosteneste pe Margaret. Margaret are niste ganduri ascunse, folosindu-se de un tanar, de care apoi vrea sa se descotoroseasca.... Marian este disperata in momentul aflarii vestii asasinarii Laurei si decide sa se ocupe de certari, si ceva din sufletul ei spune ca aceasta inca traieste undeva, dar nu intelege de ce ar fi plecat. Cercetarile ei, vor aduce multe lucruri surprinzatoate....

GreenLand

08.09.2018

in curand...

1 0

hitman78

08.09.2018

recomand cartea scrisa de wilkie collins,contemporan cu charles dickens insa mult mai putin cunoscut.filmul este slab din toate punctele de vedere nu respecta tiparul cartii,dar la ce te puteai astepta de la un film de televiziune.cu o distributie mai buna,un regizor talentat si un buget considerabil se putea face o capodopera,altfel sa ne multumim cu lectura unui roman extraordinar de captivant si plin de mister.ptr.film nota 5

1 0

valericba

08.09.2018

O ecranizare cel puțin ciudată a romanului cu același nume al autorului englez Wilkie Collins. Filmul ”pierde” din personaje, înlocuiește unele evenimente dar păstrează din elementele ce ajung să formeze ”rama” poveștii. Deși nu este cea mai fidelă ecranizare a romanului, reușește totuși să nu cadă în derizoriu. Așa încât, eu sunt de părere că este un film demn de vizionare dar în același timp nu neglijați nici romanul lui Collins.

1 2