The Woman in Black

Dramă, Horror, Thriller (Canada, Sweden, United Kingdom)

James Watkins

Exclusive Media Group, Hammer Film Productions, UK Film Council, Alliance Films, Talisman Productions, Cross Creek Pictures, Filmgate Films, Film i Väst

3 Februarie 2012

16 Martie 2012

<p>Tânărul avocat Arthur Kipps îşi lasă fiul la Londra pentru a pleca înr-un sat izolat să rezolve problemele juridice legate de moştenirea răposatei Alice Dabrow. Ajuns acolo, descoperă că o serei de accidente şi sinucideri inexplicabile i-au obligat pe locuitori să-şi închidă copiii în case, pentru a-i proteja împotriva unui inamic invizibil.</p><p>În noaptea pe care o petrece de unul singur în casa defunctei, Arthur aude ţipetele unui copil care se îneacă şi vede şiruri de copii cu figuri descompuse care mărşăluiesc apatici. În curând, el va descoperi că aceştia au în comun aceeaşi dată a morţii, dar şi acelaşi criminal.</p><p>Fantoma unei femei dispreţuite de întreaga comunitate pentru că nu a fost în stare să-şi salveze fiul, Nathaniel, ia o formă cu adevărat înfricoşătoare. Oamenii îi spun Femeia în Negru. Un văl îi acoperă faţa, ascunzând vederii orificiile unde odinioară se aflau ochii, mîncaţi acum de animale necrofage, iar blestemul ei ascunde un secret şi mai întunecat: de căte ori îşi face apariţia, moare un copil.</p><p>Înfruntând ostilitatea localnicilor, Arthur scoate scheletul lui Nathaniel şi îl îngroapă alături de mama lui, sperând ca astfel diabolicul spirit să-şi găsească, în sfârşit, liniştea. Dar, printr-o întorsătură crudă a soartei, Femeia în Negru îşi întoarce acum ghearele împotriva fiului lui Arthur. Pentru a scăpa de o soartă mai cruntă decât moartea, Arthur trebuie să sacrifice tot ce îi e drag pentru a-şi salva copilul.</p>

cabrrera

08.09.2018

Un film care te tine cu sufletul la gura chiar te face sa tresari in cateva randuri..(atentie daca aveti pungi cu popcorn).Despre Daniel pot spune ca nu-l prea prind bine filmele de acest gen sau poate ne-am obisnuit noi cu el in rol de mic magician si nu il sperie nimic...nota mea este 9

2 4

ThoR2

08.09.2018

Un horror destul de reusit. Imi era frica, recunosc, ca trailerul sa nu contina toate fazele bune din film. Daniel Radcliffe , desi imi e neobisnuit sa`l vad fara ochelari , se descurca binisor ,dar nu cred ca il prinde genul asta de filme .. nu prea ii reuseste mimica.. [ cand in fata ta sade o fantoma ,cam intri in panica ] ..trebuie sa recunoastem ..omul e greu de speriat. Filmul reuseste sa te bage in sperieti , ceea ce putine filme reusesc , momentele de suspans sunt bine dozate cu muzica sinistra , ceea ce face ca impactul sa fie mult mai mare . Cam nefinisate sunt aparitiile fantomei , prea lungi , de obicei o fantoma nu prea sta mult la vedere , mai mult o vezi cu coada ochiului , dar Daniel reuseste sa fie mai sprinten in vedere si o vede mai mult. [ despre faza la geam ma refer..si nu numai ] .Daca imaginea ei era trecatoare , ar fi fost mult mai ..scary..prezenta ei. Regia si ea cam mediocra , desi regizorul nu este la prima incercare de horror. Nota mea 8/10 pt ca m`a tinut in suspans pe toata durata filmului si , recunosc, m`am speriat de cateva ori.

10 10

zuzucku

08.09.2018

Un film foarte bun! Chiar imi place cum joaca, copilul asta din ,,Harry Poter'',a jucat excelent,iar filmul te tine in suspans si te surprinde placut,avand in vedere ca de mult nu am mai vazut un film bun de groaza.Merita vazut!

2 5