The Woodsman

Dramă (United States of America)

Nicole Kassell

Lee Daniels Entertainment, Dash Films

24 Decembrie 2004

4 Decembrie 2020

<p>Dupa 12 ani de inchisoare unde si-a ispasit pedeapsa pentru actele de pedofilie comise, Walter incearca sa puna punct istoriei sale si sa inceapa o noua viata: se muta intr-un oras, se angajeaza si isi ia un apartament care se intampla sa se afle langa o scoala. Filmul propune un raspuns la intrebarea in ce masura poate fi reluata viata fara nicio legatura cu trecutul sau in ce masura anumiti oameni sunt, indiferent de vointa sau de chinurile lor, inevitabil, monstrii.</p><p>Astfel, incercarile lui Walter de reintegrare se lovesc de un politist care il priveste cu neincredere si se comporta usor abuziv, de colegi curiosi sa-i afle trecutul si secretele, dar si de vechii sai demoni, tentatii care reapar. Noua relatie pe care Walter o incepe cu Vicky poate fi astfel semnul unui nou inceput sau dovada faptului ca trecutul nu este niciodata depasit cu adevarat.</p>

KATAKLYSM

08.09.2018

interesante zbaterile eroul principal de a scapa de un viciu! astfel si un pedofil poate fi simpatic!

4 1

gabishor_nate

08.09.2018

Un film bun,un altfel de rol pentru Kevin Bacon care doreste din rasputeri sa devina un om normal,sa poata privi scolaritele intr-un alt mod.

2 0

Gabi-28

08.09.2018

Joaca cu sentimentele privitorului. Cam asta incearca si reuseste regizorul Nicole Kassell. Pornind de la o repulsie instinctiva, la auzul termenului de pedofil, o repulsie indreptatita si normala, spuneam ca regizorul se joaca cu sentimentele noastre. Modul in care este brutalizat Walter, (Kevin Bacon), de catre politistul ce il are sub observatie, dificultatea in adaptarea la viata in libertate, efortul pe care il depune incercand sa reintre in normal, toate astea ne convertesc sentimentul de damnare pe care il incercam intru inceput intr-unul de mila, chiar compasiune. Apoi episodul din padure duce iarasi la blamarea personajului interpretata de Kevin Bacon, ca in final sa ne alaturam spiritului justitiar ce il dominia si sa fim chiar solidari cu un pedofil ce incearca sa se justifice in fata ofiterului de politie. Superba ideea, bine pusa in practica. Schimbari de stari cum rar iti poate provoca un film. Bineinteles ca toate astea s-au facut si cu complicitatea lui Kevin Bacon, care interpreteaza perfect rolul. Inclusiv fizionomia il face ideal pentru rol. Totul e perfect pentru acest rol la Bacon. Ce m-a mai impresionat la aceasta productie este naturaletea ce domneste in filmare. Lipsa machiajului si a ajustarii tonurilor de culoare. Cadrele foarte apropiate ce predomina in film sunt atat de naturale si necosmetizate, incat ai impresia ca esti alaturi de o persoana pe o banca, sau la aceeasi masa cu ea si nu ca vezi un actor prin intermediul ecranului de sticla, (plastic mai modern). Este chiar un cadru destul de lung cu mainile lui Walter si pot sa afirm ca maini atat de ... normale nu am vazut prea des la cei cu care am intrat zilnic, in viata de zi cu zi, in contact. Inclusiv cularea aceea un pic vinetie... asadar fara nicio cosmetizare.... perfect! Un film bun, destul de profund, un 7,44! Ps. un comentariu mai sus vorbea de lupta protagonistului filmului de a scapa de un viciu!!!! Pedofilia un viciu?!!!! of ca mare e gradina! si multi stau pe cinemarx din gradina asta...

1 4