The Words

Dramă, Thriller (United States of America)

Brian Klugman, Lee Sternthal

CBS Films, Also Known As Pictures

7 Septembrie 2012

7 Decembrie 2012

Exact când tânărul scriitor se bucura de culmile succesului, un misterios Bătrân (Jeremy Irons) îl găsește pentru a-l confrunta cu revelația că, de fapt, el este adevăratul autor al romanului. Bătrânul îi povestește amintirile frumoase, dar tragice din propria lui tinerețe petrecută la Paris după sfârșitul celui de-al doilea război mondial, care au dus la crearea cărții. Confruntat cu realitatea că altcineva a plăti prețul pentru adevărul și viziunea poveștii, Rory rămâne tulburat de întrebări esențiale privind creativitatea, ambiția, dar și alegerile morale pe care le-a făcut pentru a-și hrăni aceste impulsuri.

rocco123

08.09.2018

Filmul mi-a plăcut. Scenariul este captivant și plin de actori buni. Tot ceea ce contează, în final, sunt cuvintele pe pagina. Și cele de aici nu adăuga până la ceva mai mult decât o dramă. Dennis Quaid, Jeremy Irons (The Borgias), Bradley Cooper (The Hangover, Limitless) și Zoe Saldana (Colombiana, Avatar) au fost cei mai buni. Dar Jeremy Irons a fost uimitor, și cred că va ajunge cel mai bun actor cel mai bun actor. În acest film l-am văzut și pe John Hannah (Batiatus din serialul Spartacus: Blood and Sand). Ar trebui să vizionați acest film.

3 3

ioanlaslo

08.09.2018

În lumea aceasta a noastră în care toți încearcă să pară altceva decat sunt, pare oarecum caduc să vorbești despre procesele de conștiință ale unui plagiator. Se plagiază lucrări de diplomă, se plagiază cărți, dar cel mai trist, se plagiază vieți. Se vrea să se trăiască sub aparența perfecțiunii, uitandu-se ca de fapt avem o singură viață. Oameni care îți zambesc, dar gandesc urat despre tine, care se bucură atunci cand reușesc să distrugă ceea ce ai clădit frumos, ca și cand rostul vieții lor este să distrugă ceea ce fac bun alții... alții care sunt doar copii palide ale realității zilnice... și alții care iși fac o profesiune de credință din a murdării totul în jur. Frumoasă lume,nu? Numai bună să vorbești despre Apocalipsă. În fond, toți trăim o apocalipsă. De dimineață, un șofer de taxi îmi filosofa despre faptul că trăim într-o lume nebună. După amiază văd acest film despre aparență și un om care ia taurul de coarne și, desigur, are doar de suferit pentru aceasta. Tind să cred ca taximetristul avea dreptate. M-AR PUTEA CONTRAZICE CINEVA? Ei bine, DA, sunt cei tineri care m-ar putea contrazice. Viața lor, încă nemurdărită, sau măcar mai putin murdărită, ar putea fi ceva mai bună, dacă vor ști să ia taurul de coarne înainte de a fi prea tarziu pentru aceasta. Pentru că uneori nu suntem doar ”hoți de cuvinte”. mai ales cand, asemeni eroului din film, ”iubim cuvintele mai mult decat femeia care ne-a făcut să le scriem”. Și nu considerăm asta o prea mare tragedie! Filmul este unul de referință! Cu condiția ca apoi să reflectăm asupra lui ți să încercăm să ne trăim CU ADEVĂRAT viața!

14 1

ioanlaslo

08.09.2018