The Wrestler

Dramă, Romantic (United States of America)

Darren Aronofsky

Wild Bunch, Top Rope, Saturn Films, Protozoa Pictures

7 Septembrie 2008

6 Martie 2009

<p align="justify">    "The Wrestler" este o drama al carei personaj principal este luptatorul profesionist retras din activitate Randy Robinson, o vedeta incontestabila a ringului in anii '80, dar care a fost fortat sa puna capat de timpuriu carierei lui promitatoare din cauza unui atac de cord suferit in timpul unei partide mai putin importante. Fiind avertizat de medici ca este foarte posibil sa isi piarda viata daca ramane fidel profesiei pe care o practicase pana atunci, Randy Robinson ia decizia dureroasa de a renunta la sport si de a se angaja la un magazin de delicatese, stabilind o relatie emotionala cu o dansatoare dintr-un bar local de striptease pe nume Cassidy si incercand sa se impace cu instrainata lui fiica Stephanie. </p><p align="justify">    Insa atunci cand i se ofera sansa de a lupta pentru ultima data impotriva vechiului sau adversar The Ayatollah, lui Randy Robinson ii este imposibil sa reziste tentatiei, chiar daca aceasta confruntare l-ar putea costa viata. </p>

Keshja

08.09.2018

cei care stiu cum sta treaba cu wrestlerii nu vor fi neaparati impresionati de idee .... insa regia este exceptionala !

2 2

Patronu

08.09.2018

The Wrestler a fost o surpriză foarte plăcută a acestui sfârşit de an din mai multe puncte de vedere. Scenariul a fost neaşteptat de cuminte pentru un film semnat de Darren Aronofsky, iar asta nu în sensul rău. Pe cât de simplă, pe atât de captivantă e povestea veteranului wrestler. Apoi Mickey Rourke s-a autodepăşit şi a reuşit să-mi arate o faţă a talentului său actoricesc pe care nu mi-aş fi închipuit-o. Din punctul meu de vedere, Frank Langella (Frost/Nixon) e singurul care-i poate sufla marele premiul la Oscar. Totuşi, indiferent de rezultatele pe care le va obţine la premii, The Wrestler e un film de referinţă pentru 2008. De văzut.

21 9

oana_onutza

08.09.2018