Dosarele X (1993)

The X Files

10 Septembrie 1993

4 Aprilie 2020

<p class="MsoNormal"> "Adevărul e dincolo de noi", acestea sunt cuvintele cărora serialul "<strong>Dosarele X</strong>" le-a dat nenumărate înţelesuri, episod de episod. "<strong>Dosarele X</strong>" este un departament al FBI-ului, dedicat rezolvării cazurilor ce par să aibă elemente paranormale. Numele dosarelor X provine de la locul în care sunt păstrate. Curând, Dosarele X devine locul unde se raportează OZN-uri, răpiri ale extrateriştrilor şi alte mistere pe care FBI-ul nu vrea să le investigheze sau nu crede în ele. </p><p> Produs de 20th Century Fox, serialul îi are în rolurile principale pe David Duchovny şi Gillian Anderson. Ei sunt doi agenţi speciali FBI care investighează cele mai inexplicabile cazuri, al căror secret e ţinut cu străşnicie de către guvern. Foarte repede, agenţii Dana Scully şi Fox Mulder ajung să intre în posesia unor informaţii strict confidenţiale despre evenimente puţin sau deloc cunoscute (inclusiv venirea extratereştrilor). Deşi reprezentanţii guvernului încearcă să acrediteze ideea că “dosarele” acestor cazuri inexplicabile sunt false, cei doi agenţi nu pot accepta ideea unor fenomene paranormale care ar fi declanşat evenimentele. Ei îşi pun viaţa în pericol clipă de clipă pentru a demonstra că, “adevărul e dincolo de noi”.</p>

KgheO

01.10.2008

Nu cred ca exista cineva care sa nu fi vazut macar un episod din Dosarele X...a fost genial la vremea sa, era o nebunie cu acest serial.

4 1

mihaelatb

25.07.2009

un serial de exceptie cu doi actori foarte buni.De la Experimentul Philadelphia, americanii sunt obsedati "partea"nevazuta a lucrurilor .Iar multe din fenomenele extraterestre sunt cat se poate de terestre si de oficiale ,chiar daca nu toti ochii sunt facuti!

4 1

fireprof

20.09.2010