Tanar si nelinistit (1973)

The Young and the Restless

26 Martie 1973

20 Septembrie 2021

Una dintre cele mai longevive soap-opera (serial TV american)= 1973 - 2008 ce reda initial viata a doua familii Brooks şi Foster din orasul Genoa City, ca apoi odata cu venirea lui Victor Newman pentru niste afaceri in oras, actiunea sa se " invarta" timp de 35 de ani in jurul familiilor Newman si Abbott si firmelor lor aflate intr-o continua concurenta. Viata este atat de complicata in acest serial dar are si o parte " buna" : eroii se casatoresc si divorteaza intre ei, fara a iesi aproape deloc din sfera orasului Genoa City. Astfel puternicul si faimosul Victor Newman indragostit de o tanara dansatoare de cabaret Nikki Newman, cu care se casatoreste de vreo trei sau patru ori si care este mama celor doi copii ai lui mai mari, Victoria Newman si Nicholas Newman se mai casatoreste intre timp si cu fiica rivalului sau, Ashley Abbott, dand " la schimb" fosta sotie , dusmanului sau de moarte Jack Abbott. Dar cum lucrurile trebuie sa se complice, anii mai tarziu , Jack Abbott se casatoreste si cu nora sotiei , Nikki Newman, sotia fiului acesteia pe care-l crescuse de mic........ Eroi multi cu dramele lor petrecute in ani, conflicte, mistere, eroi ce mor ca apoi sa reapara la cererea publicului, una peste alta un serial premiat cu 175 premii & 408 nominalizari la festivalurile de specialitate si vizionat in intreaga lume.

28.10.2008

In comparatie cu acest serial, telenovelele sunt " reusite..." Singurul lucru ce-l salveaza este interpretarea unor anumiti actori, scenariul este ff prost sau comercial.Aici parca este o lume inchisa, toti se casatoresc si divorteaza ... intre ei, fac copii uni cu alti si ceilalti cu celelalte, de numai stii cine cu cine si cand... De ce ne uitam? cred ca sa ne distram ... si abia astept sa vad cum "intoarce roata" scenaristul de se casatoresc Sharon cu al cincilea sot al soacrei Jack Abbott si sotul ei Nicholas Newman cu a nu stiu cata nevasta a tatalui sau vitreg Jack Abbot cu Phyllis Summers Abbott fosta sotie a lui... E de ras! si cand vreau sa rad ma uit dar, cine nu-l adora pe Paul Newman ,daca Teo a noastra e moarta dupa el si un post de Tv l-a prezentat cu mare pompa, cand a venit in Romania. Nu ne-am bucurat de actorul Eric Braeden ci de Victor Newman... si asta este de fapt atu-ul serialului! Actor pentru un singur rol care te marcheaza o viata si de care nu poti scapa, ori ce rol ai interpreta!

19 7

KgheO

27.09.2008

Sa fim seriosi...nu cred ca exista productie mai slaba decat acest serial...3000 de episoade si ceva...(inca continua)..probabil singurul scop al celor care produc acest serial e doborarea recordului de "cel mai plictisitor serial de pe planeta".Cred ca peste 10 ani o sa comentez din nou acest serial si nu cred ca o sa imi schimb parerea.

2 4

Vladutzz

07.10.2010

Păi da,probabil că acesta este serialul ce nu mă lăsa niciodată să privesc liniştit la TV pentru că de fiecare dată se ivea ca telecomanda să nimerească exact la el.Şi asta nu de câteva ori,ci mai degrabă câţiva ani buni. Sincer nici nu mi-a părut rău pentru timpul pierdut,o oră din zi nu e niciodată mult. Şi aşa pe parcurs am început să devin fan cu sau fără voia mea. Deşi n-aş vrea să greşsesc spunând asta dar succesul acestui serial era enorm,era .Şi asta până la jumătate în coace,fiindcă de atunci au început să schimbe actorii sau să adauge alţii noi,distrugând farmecul cu care eram obişnuit şi amestecând în mintea mea toate concepţiile despre acest serial şi despre acţiune.

4 2